نماینده ولی‌ فقیه در سپاه:

صهیونیست‌ها منتظر پاسخی کوبنده باشند

حجت‌الاسلام «حاجی صادقی» گفت: رزمندگان جبهه مقاومت از همه توطئه‌ها و فتنه‌ها رهایی یافتند و جبهه ایستادگی ایجاد شد تا در صحنه جبهه مبارزه با کفر به رژیم صهیونیستی سیلی بزنند.
کد خبر: ۶۸۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در تجمع مردم تهران در میدان فلسطین در سخنانی، اظهار داشت: در مراسم شهادت یکی از بزرگترین رهبران مقاومت هستیم. او به آرزوی خود که شهادت بود رسید اما ما را در غم و اندوه خود باقی گذاشت.

صهیونیست‌ها منتظر پاسخی کوبنده باشند

حاجی صادقی افزود: شهید اسماعیل هنیه در میدان‌ها ثبات قدم و سازش ناپذیری خود را ثابت کرد. شهادت عزیزان قبلی حرکت مقاومت را کند نکرد و شهادت ایشان هم حرکت مقاومت را کند نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را منسجم تر و متحدتر و عزم آنها را برای نابودی دشمن بیشتر می کند و در این راه هیچ قدرتی نمی تواند به دشمنان کمکی کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا بخواهد یا نخواهد موتور انقلاب و مقاومت با حرکت جهادی خود دنیا را فرا گرفته و بزودی شاهد نابودی این رژیم بوده و نابودی آن را در همین میدان فلسطین جشن خواهیم گرفت.

حاجی صادقی اضافه کرد: مردم غزه، کودکان غزه و جبهه مقاومت و رزمندگان حماس و جهاد اسلامی، ما به شما می گوییم که با این شهادت عزم و روحیه ملت ما و جبهه مقاومت برای مقابله با این رژیم ستمگر قوی‌تر و قدرتمندتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: امروز خون رهبران جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی با هم آمیخته شده است. امروز جبهه اسلامی، جبهه مقاومت و جبهه ایستادگی تشکیل شده است. ما در جبهه مقاومت سیلی را به نتانیاهو خواهیم زد که از سیلی که برای شهید زاهدی که زدیم قوی تر باشد.

وی تصریح کرد: از امروز صبح تا حالا شاهد مواضع صریح رهبرمان در برابر استکبار بودیم و بیان رئیس جمهور جدید و سایر مقامات را هم دیدیم. رهبر و امت ما همانی هستند که برای حاج قاسم نماز خواندند و او را تشییع کردند، برای شهید اسماعیل هنیه هم همان کار را خواهیم کرد تا یزیدیان نابود شوند.

حاجی صادقی افزود: از این میدان پیامی به جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی می فرستیم که ما در جریان شهادت شهید زاهدی ابتدا تو را (نتانیاهو) در نگرانی و ترسی چند روزه قرار دادیم، به شما می گوییم در انتظار و نگرانی باشید زیرا تاب و توان مقاومت در برابر جبهه مقاومت و گروه‌های مقاومت را ندارید.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار