در بیانیه‌ی مجمع ناشران دفاع مقدس مطرح شد؛

رژیم صهیونیستی در اوج خفت و خواری اقدام به ترور فرمانده بزرگ مقاومت کرد

مجمع ناشران دفاع مقدس در بیانیه‌ای مطرح کرد: رژیم صهیونیستی در اوج خفت و خواری، در حالی‌ که جهانی به ماهیت جنایت‌پیشه و ددمنش و کودک‌کش آن پی‌برده بود، دست به اقدام تروریستی دیگری زد و رهبر سیاسی حماس، حاج اسماعیل هنیه را هدف امیال وحشیانه‌ی خود قرار داد
کد خبر: ۶۸۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجمع ناشران دفاع مقدس در پی اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

رژیم صهیونیستی در اوج خفت و خواری اقام ترور فرمانده بزرگ مقاومت کرد

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون 
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون 

مهمان عزیز جمهوری اسلامی، مجاهد نستوه، دلیر مقاومت، برادر مبارز حاج اسماعیل هنیه پس از عمری مجاهدت در راه آزادی قدس شریف و رهبری حماس به ویژه طی ده ماه مقاومت بی‌نظیر و سرافرازانه در برابر رژیم ددمنش و تروریستی صهیونیستی، عاشقانه شهادت را در آغوش گرفت و به جمع همرهان شهیدش در جبهه‌ی مقاومت پیوست.

شهید حاج اسماعیل هنیه، نامی جاودانه و درخشان در تاریخ مقاومت اسلامی در مسیر آزادی قدس شریف بوده و خواهد بود. او  رهبری بود در حماس، حماسه‌آفرین و رشک‌برانگیز و انگیزه‌بخش! همچون تیری بر قلب دشمن صهیونیستی! چنانکه خواب را بر سران این رژیم کودک‌کش حرام کرده بود.  

رژیم صهیونیستی در اوج خفت و خواری، در حالی‌که جهانی به ماهیت جنایت‌پیشه و ددمنش و کودک‌کش آن پی‌برده بود، دست به اقدام تروریستی دیگری زد و رهبر سیاسی حماس، حاج اسماعیل هنیه را هدف امیال وحشیانه‌ی خود قرار داد؛ او مهمان بود، در خانه‌ی ما بود؛ انتقام شهیدمان دور نخواهد بود، گرچه غم و اندوه ناشی از فقدان او نیز ما را رها نخواهد کرد، همچنانکه غم و اندوه عروج شهید بزرگ مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هنوز با ماست، همچنانکه درد جانکاه کودکان و زنان خفته در خون فلسطین عزیز هنوز با ماست و...  
همچنانکه وعده صادق دیگری در راه است.

مجمع ناشران دفاع مقدس در سوگ این مصیبت، همچون تمام آزادیخواهان عالم عزادار است و شهادت این بزرگمرد مقاومت را محضر حضرت ولی عصر عج و رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای و نیز رهبران جبهه مقاومت اسلامی و ملت مظلوم فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار