پیام شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید والامقام «اسماعیل هنیه»، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ - 31July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید والامقام «اسماعیل هنیه»، پیامی صادر کرد.
 
متن پیام بدین شرح است: 
 
«بسم الله القاصم الجبارین» 
{إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ}
 
شهادت رهبر مجاهد و شجاع فلسطینی، جناب آقای اسماعیل هنیه و عزادار شدن جبهه مقاومت را محضر مقام معظم رهبری و امت اسلامی شهیدپرور، تسلیت عرض می‌نماییم
 
ترور شهید اسماعیل هنیه که از رهبران موثر و خوش سابقه مقاومت است، نه تنها خللی در عزم راسخ امت اسلامی ایجاد نمیکند، بلکه انگیزه آنها برای مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی را دوچندان میکند.
 
شهادت ایشان در خاک ایران و آن هم در زمانی که میهمان ما بودند، حادثه‌ای تلخ و دردناک است که میتواند نشان دهنده نکات جدی در این زمینه باشد:
 
۱. یکی از اهداف رژیم غاصب صهیونیستی و عاملان این ترور، تخریب چهره قدرتمند ایران در منطقه و ایجاد اختلافات سیاسی در جهان اسلام است؛ فلذا نباید از اتحاد افکارعمومی جهان اسلام در این زمینه غافل شد و باید این اطمینان را به امت اسلامی داد که خونخواهی از مهمان عزیزمان، وظیفه ما خواهد بود
 
۲. رژیم غاصب صهیونیستی که روزی خود را برترین قدرت نظامی و اطلاعاتی جهان میدانست، اکنون آن قدر در موضع ضعف قرارگرفته که مهم‌ترین اقدامات و تمرکز عملیاتی اش در ترور نیرو‌ها و رهبران مقاومت و کشتن مردم و کودکان فلسطینی خلاصه میشود و این خود نشان از نزدیکی فروپاشی و انحلال این رژیم دارد.
 
۳. ترور ایشان در تهران، حاصل ضعف در نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی نیست؛ بلکه به نظر میرسد این حادثه، حاصل یک تحلیل اطلاعاتی اشتباه می‌باشد که طبق آن، شهید اسماعیل هنیه در اولویت تهدید‌های جدی نبوده است
 
۴. ارتباط این ترور به تغییرات سیاسی اخیر در ایران و روی کارآمدن دولت چهاردهم، یک اشتباه سیاسی و افتادن در دام دشمن است؛ چرا که سخنرانی آقای پزشکیان در مراسم تحلیف، نشان داد که دولت ایشان بر سیاست‌های مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، تاکید ویژه دارد؛ شاید بتوان گفت یکی از اهداف این ترور آن هم درست بعداز مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب ایران، برهم زدن اتحادملی و خشم رژیم غاصب صهیونیستی از مواضع دولت چهاردهم بود!
 
اینک که امت اسلامی عزادار یکی از بهترین و موثرترین رهبران مقاومت است، باید با هوشیاری از سوء استفاده‌های دشمن از این ترور، راه را بر دیگر تیر‌های نامرئی این حادثه ببندیم؛ همانطور که رهبرعزیزمان وعده کردند، خونخواهی از شهید اسماعیل هنیه وظیفه ما خواهد بود و این ترور، به زودی و به نحو احسن پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد
 
«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ...» 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار