اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان جنایت ترور اسماعیل محکوم کرد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با صدور پیامی، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت‌ و این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴ - 31July 2024

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان جنایت ترور اسماعیل محکوم کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با صدور پیامی، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت‌.

متن پیام بدین این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلࣰا

احزاب آیه ۲۳

شهادت سرآغاز قرار گرفتن در امن و آرامش الهی است و جهاد دری از درهای بهشت است که به‌روی بندگان ویژه الهی گشوده می‌شود.

شهید بزرگ «اسماعیل هنیه» مردی از بزرگان جهاد و ایثار بود که عمری در راه دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین ایستادگی و مقاومت کرد و‌ در این مسیر بسیاری از اعضای خانواده خود را فدا کرد و پس از سال‌ها انتظار شهادت، به فرزندان و بستگان شهیدش پیوست و ب آرزوی خود رسید.

اما در سوی دیگر، رژیم تروریست و کودک‌کش صهیونیست با این اقدام تروریستی، مذبوحانه و‌خلاف قوانین بین‌المللی، جنایتی دیگر در پرنده سیاه و سراسر نکبت خود ثبت کرد.

دشمن صهیونسیتی بداند قطعا خون این شهدا مظلوم گریبان گردنکشان را خواهد گرفت و ان‌شاءالله قدس به صاحبان اصلی خود بازخواهد گشت.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جناب آقای «اسماعیل هنیه» این مجاهد راه قدس، ‌اقدام رژیم صهیونسیتی را محکوم اعلام می‌دارد و‌ تاکید می‌کند مردم ایران همانند دوران دفاع مقدس در راه دفاع از حق مظلومان عالم در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار