معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

تحویل اولین آمبولانس به بنیاد شهید استان زنجان 

«شهیدی» از تحویل نخستین آمبولانس در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری استان خبر داد. 
کد خبر: ۶۸۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «بهنام شهیدی» امروز در جمع خبرنگاران از تحویل نخستین آمبولانس در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری استان و اظهار داشت: فرآیند توافقات و تحویل آمبولانس مجهز به امکانات کامل پزشکی به شرکت متد جهت خدمات‌رسانی به جامعه هدف استان اتمام یافته است. 

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: خدمات این آمبولانس‌ها به هیچ عنوان برای جابجایی موارد اورژانسی نبوده و جامعه ایثارگری در این موارد باید از سیستم درمان اورژانس بهره‌مند شوند. 

وی با بیان اینکه خدمات آمبولانس در سه سطح ارائه می‌شود، گفت: سطح یک همه اعزام ها «جهت بستری» در سطح استان و تهران برای همه واجدین شرایط بیمه شده دی، سطح دو جامعه هدف بالای ۷۰ سال سن و جانبازان هفتاد درصد « برای بستری و حتی ویزیت » تحت پوشش بیمه دی، و سطح سه شامل افراد زمینگیر و بیماران با شرایط خاص برای جهت بستری با اخذ مجوز از بیمه و معاونت درمان  انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری استان جهت استفاده از خدمات آمبولانس می‌توانند برای راهنمایی و استفاده‌ از این خدمات با شماره تلفن شبانه روزی ‏ 021 6670 0710 ‏ ترجیحا ۴۸ ساعت قبل هماهنگ شوند 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار