پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه

سرهنگ «امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پی شهادت مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پی شهادت مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت جانسوز مجاهد برجسته‌ی محور مقاومت و دفاع از آرمان فلسطینان شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس موجب تاثر و تالم آزادگان جهان، خصوصا امت اسلام عزیز گردید.

بی شک، این اقدام بزدلانه، وحشیانه و تروریستی از سوی رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی ناشی از درماندگی و تقلای نهایی آنان برای فرار از باتلاق طوفان الاقصی در ماه‌های گذشته و انحراف اذهان جهانیان از این خفت بزرگ تاریخی است.

اما بار دیگران رزمندگان و دلاوران محور مقاومت به یاری پروردگار و به پیروی از آرمان‌های والای شهیدان این جبهه پاسخی کوبنده و پشمیان کننده به سران این رژیم تروریست و خونخوار خواهند داد تا خفت و خواری آنان را در چشم جهانیان ابدی سازد.

اینجانب شهادت، مجاهد فی سبیل الله دکتر اسماعیل هنیه را به محضر امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و امت بزرگ اسلامی خصوصا محور مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم و ان شاالله بزودی پایان عمر رژیم صهیونیستی پایانی بر تروریسم و خشونت در جهان خواهد بود.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم 

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار