در پی شهادت اسماعیل هنیه؛

امام جمعه و استاندار زنجان پیام تسلیت صادر کردند

حضرت آیت‌الله «خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و «افشارچی» استاندار زنجان در پی شهادت «اسماعیل هنیه»  پیام تسلیت مشترک صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حضرت آیت‌الله «خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و «افشارچی» استاندار زنجان در پی شهادت «اسماعیل هنیه»  پیام تسلیت مشترک صادر کرد. 

متن این پیام به شرح ذیل است. 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ 

مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه آغوش خود را برای شهادت و دیدار معشوق ازلی گشوده اند و هرلحظه آرزوی دیدار یار را دارند. 

شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی سپری کرده بود، ملت ایران، فلسطین و اسلام را سوگوار کرد.  

باری دیگر ددمنشان صهیونیست، ذات کثیف، ‌پلشت و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساندند. 

قطعا این جنایت سبعانه و ددمنشانه آنها در درگاه الهی و ملت بزرگ فلسطین و ایران اسلامی بی جواب نخواهد ماند، ولی نویدبخش پیروزی بزرگ ملت فلسطین از چنگال این جرثومه فساد و تباهی است که به زودی به خواست و مشیت الهی رقم خواهد خورد.  

آنچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: پیش‌بینی۵۰ سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، به‌تدریج در حال تحقق است و عملیات معجزه‌آفرین طوفان‌‌الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین‌برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است.  

اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت این برادر مجاهد را به ملت فلسطین،‌ ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت داریم.

«علی خاتمی»

نماینده ولی فقیه در استان

«محسن افشارچی»

استاندار زنجان

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار