مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

حضور بیش از ۵۰ مؤسسه مردمی و فرهنگی در رویداد هم‌افزا

«آهنگر» با بیان اینکه بیش از ۵۰ مؤسسه مردمی و فرهنگی در رویداد هم‌افزا حضور داشت، گفت: تلاش کردیم ارکان اصلی مردمی را آموزش بدهیم.
کد خبر: ۶۸۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳ - 31July 2024

حضور بیش از ۵۰ مؤسسه مردمی و فرهنگی در رویداد هم‌افزابه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در حاشیه پیش رویداد هم‌افزا در نشست با خبرنگاران با بیان این که بیش از ۲۲ جلسه برای تدوین سند برگزار شد، اظهار داشت: در دوره پنج ساله پنج مساله اولویت‌دار در استان مشخص شد و این مسائل به عنوان مسائل اولویت‌دار فرهنگی اجتماعی استان مشخص و ترسیم شده است.

وی تغییرات سبک زندگی ایرانی اسلامی و ورود ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی، تضعیف بنیان خانواده و استحاله هویتی، تأثیر و تکثر نامتوازن مسائل فرهنگی و اجتماعی با مهاجران و مسافران در استان، ضعف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی ضعف فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی را به عنوان پنج مسئله مهم شناسایی شده اعلام کرد.

آهنگر توانمندسازی تشکل‌ها، مجموعه‌ها و مؤسسات فرهنگی را از جمله اهداف پیش رویداد هم‌افزا اعلام کرد: این رویداد در سال آینده با هدف ارائه راهکار‌ها حل نظام مسائل فرهنگی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بیش از ۵۰ مؤسسه مردمی و فرهنگی در این رویداد حضور داشت، گفت: تلاش کردیم ارکان اصلی مردمی را آموزش بدهیم.

وی با بیان اینکه رویداد هم‌افزا در قالب نمایشگاه در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مؤسسات تشکل‌های فرهنگی باید آموزش‌های لازم را برای ارائه اقدامات به مردم فرا بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار