رییس دادگستری اصفهان:

ترور رهبران جبهه مقاومت هیچ گونه اختلالی در مقاومت به وجود نیاورده است

حجت‌الاسلام «جعفری» با اشاره به ترور رهبران مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم تروریست بارها رهبران بزرگ جبهه مقاومت و فلسطین را به شهادت رسانده، اما هیچ گونه اختلالی در مقاومت به وجود نیامده است.
کد خبر: ۶۸۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 31July 2024

ترور رهبران جبهه مقاومت هیچ گونه اختلالی در مقاومت به وجود نیاورده استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری» امشب (چهارشنبه) در تجمع مردم اصفهان در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در محل گلستان شهدای این شهر اظهار داشت: عاملان ترور در مواجهه رو در رو در میدان عاجزند و با اقدام تروریستی خود ثابت می‌کنند که از رویارویی مستقیم ترس دارند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هر بار با این اقدامات ددمنشان قصد دارد در جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار اختلال ایجاد کند اما این امر نتیجه معکوس خواهد داشت.

جعفری بیان داشت: شهید هنیه همه عمر خود را بر مبنای مبارزه با استکبار گذاشت و حتی در زمان به شهادت رساندن فرزندانش خم به ابرو نیاورد و به راه خود ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین فرجام برای تمام انبیا الهی محسوب می‌شود اما شهادت برای بسیاری از مبارزان در راه حق علیه باطل کمترین پاداش بوده است.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با وجودی که ادعا می‌کند بزرگترین ارتش و سامانه‌های جاسوسی را دارد در ۹ ماه مبارزه با مردم غزه کاری از پیش نبرده و اسیر مبارزان جبهه مقاومت شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همیشه در مسیر ترور پیش می‌رود و ثابت کرده است که توان نبرد مستقیم را ندارد.

رییس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای جهان ابزار ترور را در اختیار دارند اما به دلیل برخورداری از تمدن و فرهنگ منطقی دست به این اقدامات وحشیانه نمی‌زنند، رژیم صهیونیستی ثابت کرده که از اقدامات وقیحانه و کشتار انسان‌ها شرمی ندارد.

وی ادامه داد: صهیونیستی بارها رهبران بزرگ جبهه مقاومت و فلسطین را به شهادت رسانده، اما هیچ گونه اختلالی در مقاومت به وجود نیامده و این اقدام او حتی هماهنگی و انسجام و وحدت در جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان را افزایش داده است.

جعفری گفت: ما با هر اقدام مجازی و غیر مجازی با محوریت برهم زدن امنیت روانی جامعه به شدت و قاطعانه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار