در پیامی؛

مدیران سیستان و بلوچستان شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار این استان و فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با صدور پیامی مشترک شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفتند.  
کد خبر: ۶۸۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ - 31July 2024

مدیران سیستان و بلوچستان شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در پیام مشترک «آیت الله مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، «سردارمحمد کرمی» استاندار و «سردار حسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه آمده است: خبر ترور بزدلانه و ناجوانمردانه فرمانده مقاومت، شهید عزیز اسماعیل هنیه(رضوان الله تعالی علیه)، امت اسلام و همه انسان‌های آزادی‌خواه را به سوگ نشاند.

این پیام می افزاید: ترور شهید اسماعیل هنیه، نماد درنده خویی و حقارت صهیونیست‌های ملعون و اربابان شان و از طرفی جلوه‌ای حقیقی از مظلومیت، آزادمردی و پیوند ریشه‌دار میان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.

در این پیام آمده است: ساعات پس از شهادت این فرمانده جان برکف و دلیر مقاومت اگرچه بر همه ما سخت و تلخ می‌گذرد، اما به یاد آوریم لحظات پس از شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را که چه سیل عظیمی از دلدادگان و سوگواران را به خیابان‌های ایران و سایر نقاط عالم کشاند و در ادامه چگونه طوفانی در عالم علیه شیطان صفتان و اربابان تاریکی به پا کرد. باشد که خون این فرمانده شهید و همه شهدای مظلوم فلسطین، چنان خیزشی در عالم به پا کند که در ادامه طوفان الاقصی، وعده صادق و مقاومت خستگی ناپذیر ملت فلسطین، طومار ظلم آشکار و هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیست را در هم بپیچد.

در بخش پایانی این پیام ذکر شده است: اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت بزرگمرد مقاومت شهید اسماعیل هنیه به محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب ایشان رهبر عزیزمان و رکن رکین مقاومت در عالم‌ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همچنین همه پایمردان محور مقاومت در عالم به خصوص ملت ایران و بویژه ملت عزیز فلسطین، از خداوند متعال رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاءالله و یاران شهیدش از جمله حاج سلیمانی، عماد مغنیه، شیخ احمد یاسین را مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار