استاندار ایلام در پیامی؛

شهادت «اسماعیل هنیه» وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را عیان‌تر کرد

«بهرام‌نیا» شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱ - 31July 2024
شهادت «اسماعیل هنیه» وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را عیان‌تر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
 
اقدام گستاخانه و جنون‌آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن قهرمان فلسطین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موجب تاثر و اندوه تمامی آزادی‌خواهان جهان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.
 
بی‌شک این جنایت آشکار خوی وحشی‌گری این رژیم کودک‌کش و ددمنش را عیان‌تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت و معرکه و میدان غزه، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پای‌بند نیست و قطعا این مزدوران متجاوز به حریم حریت، انسانیت و آزادگی منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و قاطع رزمندگان اسلام، جبهه مقاومت و ملت فلسطین باشند. 
 
اینجانب با کمال تاسف، شهادت این مجاهد وارسته و بزرگ را به محضر مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت، ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید والامقام و شخصیت سیاسی و تاثیرگذار جبهه مقاومت، علو درجات و محشور شدن با شهدای اسلام، خاندان هنیه و ملت فلسطین مسئلت دارم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار