مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

اربعین فرصتی برای انسان سازی است

حجت الاسلام «رحیمی» گفت: اربعین فرصتی برای انسان سازی است وبرای کسانی که در مواکب و هیئت‌ها در خدمت زوار هستند، از لحاظ معرفتی خود را ارتقا دهند.
کد خبر: ۶۸۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 31July 2024
اربعین فرصتی برای انسان سازی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، همایش موکبداران اربعین حسینی استان ایلام با حضور حجت‌الاسلام «رحیمی» مدیر کل تبلیغات اسلامی و مسئولین مواکب در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.
 
 حجت‌الاسلام «رحیمی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در این همایش اظهارداشت:راه اندازی موکب در مرز مهران، پذیرایی از زائران، اجرای برنامه‌های فرهنگی، اعزام مبلغین به مرز مهران جهت استقرار در مواکب، تشکیل ستاد اربعین در محل اداره کل و ... از جمله برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در ایام اربعین امسال خواهد بود.
 
وی افزود:ایام اربعین انسان ساز است و فرصتی است برای کسانی که در مواکب و هیئت‌ها در خدمت زوار هستند، از لحاظ معرفتی خود را ارتقا دهند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: روحانیون و مبلغانی از قم به استان ایلام اعزام می‌شوند، این مبلغین قریب به ۲۰ روز در کنار موکب‌ها هستند و به امر تبلیغ دینی، پاسخ به سوالات شرعی زائرین و برگزاری نماز جماعت و... در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند. 
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی در پایان یادآور شد: افتخار خادمی زوار اباعبدالله الحسین (ع) که به استان ایلام داده شده است، فرصت ارزشمند و مغتنمی است و موکبداران و هیئت‌های مذهبی استان باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار