فرماندار آبدانان در پیامی؛

نام سترگ اسماعیل هنیه در تاریخ جادوان می‌ماند

«رحمانی» با صدور پیامی اقدام رژیم تروریستی اسرائیل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶ - 01August 2024

نام سترگ اسماعیل هنیه در تاریخ جادوان می‌ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحمانی» فرماندار شهرستان آبدانان در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم؛ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون.
فلسطین همیشه و همه جا محبوب ملت ایران بوده و خواهد بود و آنچه منفورتر از همیشه و نابود شدنی است باند مغضوب رژیم صهیونیستی در جهان است.

عروج مجاهدان راه حق جز با شهادت نیست و این پاداش بزرگی است که خداوند به عاشقان خود می‌دهد.

نام سترگ اسماعیل هنیه در تاریخ جادوان می‌ماند و این رژیم صهیونیستی است که با این اقدامات وحشیانه و ضدبشری خود در گورستان تاریخ دفن خواهد شد.. شهید اسماعیل هنیه با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود. یاد و خاطره او همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.
رژیم غاصب اسرائیل به واسطه عملیات طوفان الاقصی و مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار مردم در سراسر جهان از جنایات این رژیم و حمایت گروه‌های مقاومت منطقه در استیصال کامل به سر می‌برد و سنت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و یقیناً رژیم صهیونسیتی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و محور مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.

ان شاءالله به لطف حضرت حق، صبح پیروزی نزدیک است و ندای رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، عالمگیر و نام بلند شهید هنیه، در صحن مسجد الاقصی طنین انداز خواهد شد.

اینجانب صمیمانه شهادت این مجاهد مبارز و شهید راه مقاومت و ایثار را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحنا فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)؛ ملت قهرمان و مظلوم فلسطین و ملت غیور ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار