فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام:

شهادت «اسماعیل هنیه» خللی در رهایی قدس شریف ایجاد نخواهد کرد

سردار «حسینی» با صدور پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴ - 01August 2024

شهادت «اسماعیل هنیه» خللی در رهایی قدس شریف ایجاد نخواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با صدور پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ. آل عمران ۱۶۹

شهادت مجاهد بزرگ فلسطینی آقای دکتر «اسماعیل هنـیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از همراهان وی در تهران بدست رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر پرده از چهـره زشت این باند تبهکار بین المللی برداشت و نشان داد که این رژیم کودک کش به نابودی کامل خود نزدیک شده است و برای جبـران ناکامی‌ها و شکست غیرقابل ترمیم خود در برابر جوانان حماس دست به چنـین جنایات کور و بزدلانه‌ای می‌زند.

مقابله با رژیم پلید صهیونیستی و انتقام خون این شهید بزرگوار و شهدای مردم مظلوم غزه، امروز به یک مطالبه عمومی و خواسـته مشروع در سطح جهان تبدیل شده است و ریختن خون شهدای مقاومت نه تنـها خللی در ادامه این مسیر ایجاد نخواهد کرد، بلکه بر عـزم و اراده اُمت مسلمان بر تحقق آرمان رهایی قدس شریف خواهد افزود.

اینجانب شهادت این مبارز شجاع فلسطینی و یکی از همراهان وی را به محضر حضرت بقیه الله اعظـم (ارواحنا فداه)، رهبـر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار ایران و امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، مردم مظلوم و مقتدر فلسطین تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار