رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

ترور «هنیه» گویای ناکامی دشمن در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است

حجت‌‌الاسلام رستمی گفت: ترور اسماعیل هنیه نشانه ناکامی دشمن در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.
کد خبر: ۶۸۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰ - 01August 2024

ترور «هنیه» گویای ناکامی دشمن در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم گرامیداشت شهید القدس «اسماعیل هنیه» که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ترور اسماعیل هنیه نشانه ضعف و زبونی دشمن و ناکامی آنها در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که طی چند عملیات، مقاومت مردم فلسطین و نیرو‌های حماس را درهم می‌شکند ولی اکنون بعد از گذشت ماه‌ها به هیچکدام از اهداف خود دست نیافته و سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق خورد در تاریخ سیاسی آنها بی‌سابقه بوده است.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: ملت ایران ملتی است که از خون میهمان خود نخواهد گذشت و از مسئولان انتظار دارند همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند انتقام سختی از عاملان این جنایت بگیرند.

رستمی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی این عمل ددمنشانه را با حمایت آمریکای جنایتکار انجام داده است و مردم ایران این جنایت را فراموش نخواهند کرد. دست فرماندهان و رزمندگان ما روی ماشه است و به زودی با تدبیر پاسخ این جنایت اسرائیل را خواهند داد.

خون شهدای مظلوم فلسطین و غزه بیداری جهانی را به همراه دارد

در این مراسم همچنین «حسین یکتا» از پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فلسطین کلید رمزآلود پیروزی امت اسلامی است، ابراز داشت: در راه آزادی قدس هرچه بیشتر خون‌های پاک به زمین ریخته می‌شود، مردم دنیا بیدارتر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ترور اسماعیل هنیه نشانه خواری و زبونی و همچنین عصبانیت دشمن از مقاومت جانانه نیرو‌های مقاومت و مردم قهرمان فلسطین است و شهادت مظلومانه این مجاهد قطعاً نقطه حرکت و آب حیاتی برای رسیدن به قله فتح و رسیدن به نقطه فتح و پیروزی خواهد بود.

گفتنی است؛ اجرای برنامه عزاداری و مرثیه‌سرایی با نوای ذاکر اهل‌بیت احمد واعظی و شعرخوانی شاعر آئینی سید رضا یعقوبی آل از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار