نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

مبارزه با ظلم جهانی شده است

حجت‌الاسلام‌ نبویان گفت: جهان اکنون در حال آماده‌سازی برای ظهور حضرت بقیه الله (عج) است و گواه این ادعا آن است که مبارزه با ظلم جهانی شده و حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی با زبان فارسی شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳ - 01August 2024

مبارزه با ظلم جهانی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «سید محمود نبویان» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در یادواره ۳۲ شهید طلبه و روحانی منطقه تربت‌حیدریه اظهار داشت: ویژگی اساسی انقلاب این است که اسلامی بود و این در حالی است که دو نوع اسلام امریکایی و ناب محمدی (ص) وجود دارد که انقلاب اسلامی ایران، اسلام ناب محمدی (ص) را برگزید. 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلامی که امام خمینی (ره) و شهدا پرچم آن را برافراشته‌اند کل قرآن است و این بدان معنا است که اسلام، مبارزه با ظلم و ستم و طاغوت است. 

این مسئول با تاکید بر اینکه پذیرفتن هژومونی آمریکا ممنوع است، گفت: اسلامی که نظام اسلامی مطرح کرده جایی برای ظلم آمریکا باقی نخواهد گذاشت. 

حجت‌الاسلام نبویان با تاکید بر اینکه کسی که هژومونی آمریکا را بپذیرد مسلمان نیست، گفت: در هر نقطه‌ای از زمین اگر مظلومی وجود دارد باید اسلام و مسلمان آنجا باشد، در عین حال اسلامی که انقلاب اسلامی مطرح کرد به واقع در هیچ نقطه‌ای از کره زمین ظلم را نمی‌پذیرد. 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی آمریکا با ایران به قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردد، لذا در گام نخست در دوران پهلوی شکست خورد و در ادامه نتوانست با راه‌اندازی قائله‌های قومی مذهبی، کودتا، ترور، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها بر اراده ملت ایران پیروز شود، چرا که این ملت به این باور رسیدند که دین خدا را یاری کنند پیروز و سربلند هستند. 

وی گفت: جهان اکنون در حال آماده‌سازی برای ظهور حضرت بقیه الله (عج) است و گواه این ادعا آن است که مبارزه با ظلم جهانی شده و حتی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی با زبان فارسی شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار