حجت‌الاسلام ماندگاری در مشهد:

جنایات رژیم صهیونیستی قادر به رویارویی با جبهه مقاومت نیست

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: مجاهدت و مقاومت امت‌ حزب‌الله با قرآن‌ و عترت عجین است؛ بر همین اساس اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی، ما را از مسیر پرافتخاری که در آن‌ قرار گرفتیم لحظه‌ای متوقف نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸ - 01August 2024

جنایات رژیم صهیونیستی قادر به رویارویی با جبهه مقاومت نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مهدی ماندگاری» در اجتماع خودجوش مردمی مشهد که به‌منظور محکومیت جنایت صهونیست‌های خبیث در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش اسلامی حماس روز گذشته در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدت و مقاومت ما با قرآن و عترت است، در عین حال خداوند متعال در آیه ۱۷۴ سوره آل عمران می‌فرماید شیطان می‌خواهد شما را بترساند ولی ما از آمریکا نمی‌هراسیم.

وی تصریح کرد: اسرائیلی که در جنگ شش روزه اعراب طومار آنها را پیچید ۱۰ ماه هست که از پس یک گروه مقاومت مردمی بر نیامده است.

حجت‌الاسلام ماندگاری ادامه داد: افتخار ما شهادت است و این حرکات کورکورانه و بزدلانه ما را متوقف نمی‌کند، اسرائیل می‌خواهد زودتر از ۲۵سال نابود شود.

وی افزود: وقتی امام خمینی (ره) از دنیا رفتند خیلی ناراحت بودیم، خدمت علما رفتیم و گفتند ناراحت نباشید خدا یا مثل یا بهترش را به ما می‌دهد و خدا رهبر معظم انقلاب اسلامی را به ما داد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه، مکتبی که شهادت دارد شکست ندارد، گفت: اسماعیل هنیه را شهید کردند و ما از این مسائل سخت‌تر گذراندیم. روزی در ایران می‌گفتیم یا ای‌ها المسلمون اتحدوا اتحدوا، امروز در جای‌جای جهان این بانگ بلند است.

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: همه این اتفاقات مربوط به حوادث قبل از ظهور است چرا که ظلم‌ستیزی و مظلوم‌یاوری جهانی شده و حتی دانشجویان آمریکایی به فارسی همین شعار‌ها را سر می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار