با تجمع در شهرهای مختلف خوزستان؛

مردم پایتخت مقاومت ایران اسلامی خواهان انتقام خون شهید راه مقاومت شدند

مردم شهرهای مختلف استان خوزستان با برپایی تجمع و راهپیمایی اقدام ددمنشانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مجاهد مقاومت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۸۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 01August 2024

مردم پایتخت مقاومت ایران اسلامی خواهان انتقام خون شهید راه مقاومت شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مردم شهرهای مختلف استان خوزستان شامگاه دیروز و صبح امروز با برپایی تجمع و راهپیمایی اقدام ددمنشانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مجاهد مقاومت «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند.

مردم بصیر پایتخت مقاومت ایران اسلامی در این تجمع‌ها با سر دادن شعارهای «الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» این جنایت تروریستی رژیم اشغالگر قدس را محکوم و خواستار پاسخ قاطعانه به این اقدام جنایتکارانه شدند.

این مراسم در اهواز با حضور مردم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار و جنایت صهیونیست‌های تروریست در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند.

در شهرهای دیگر خوزستان از جمله دزفول، آبادان، خرمشهر، لالی و مسجدسلیمان نیز تجمع‌های خودجوش مردمی تشکیل شد و اهالی این مناطق نیز با شعارهای حماسی خود خواهان انتقامی سخت برای خونخواهی شهید قدس شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار