امام‌ جمعه موقت اهواز:

دشمن بداند که مرز اعتقادی ما سواحل مدیترانه است

حجت‌الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه اسرائیل محکوم به شکست است گفت: امروز خط مقدم ما دیگر مرزهای خوزستان نیست بلکه سواحل دریای مدیترانه است و همین موضوع نشانه پیروزی ملت ایران و شکست رژیم صهیونیستی و آمریکای جتایتکار است.
کد خبر: ۶۸۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 01August 2024

دشمن بداند که خط مقدم ما دیگر مرزهای خوزستان نیست بلکه سواحل دریای مدیترانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز در تجمع اعتراضی مردم اهواز که در محل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: شهادت اسماعیل هنیه، قلب‌های همه مسلمین جهان به ویژه ایرانیان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه دشمن خائن و جنایتکار امروز از سر ضعف، مهمان ما را به شهادت رساند افزود: اجتماع ما به معنای ترحم و عزاداری نیست بلکه آمده‌ایم بگوییم که این گونه شهادت‌ها نشانه فتح و پیروزی است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز خط مقدم ما دیگر مرزهای خوزستان نیست بلکه سواحل دریای مدیترانه است و همین موضوع نشانه پیروزی ملت ایران و شکست رژیم صهیونیستی و آمریکای جتایتکار است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود از مجازات سخت نام بردند که به زودی محقق خواهد شد. اکنون لشکر اسلام به نحوی اسرائیل را محاصره کرده که ارتش پیشرفته آنها، حدود ۱۰ ماه است توان‌ مقابله با سربازان اسلام را ندارد.

ححت‌الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه اسرائیل محکوم به شکست است متذکر شد: امروز ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده و در اوج اقتدار است. اکنون دشمن با نفر مواجه نیست بلکه با اعتقادات راسخ سربازان جبهه مقاومت رو به رو بوده که از شهادت ترسی ندارند.

امام‌ جمعه موقت اهواز گفت: تنها کشور جعلی که در سازمان ملل حد و مرزی ندارد، اسرائیل خبیث است و در سکوت حاکمان کشورهای عربی همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار