فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش:

شهادت «اسماعیل هنیه» اراده محور مقاومت در مبارزه با ظلم را تقویت کرد

در پیام امیر بیدادی آمده است: فرمانده شهید، «اسماعیل هنیه»، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی که به آن باور داشت، بود و همیشه در طول مسیر در انتظار این شهادت بود.
کد خبر: ۶۸۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 01August 2024

شهادت «اسماعیل هنیه» اراده محور مقاومت در مبارزه با ظلم را تقویت کرد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش امروز با صدور پیامی به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

در متن این پیام آمده است:

 انا لله و انا الیه راجعون
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» 

ترور وحشیانه و جنایت کارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت شهید دکتر «اسماعیل هنیه» به دست خون آشامان صهیونیست آن هم در قلب ایران اسلامی، به خوبی روشن کرد رژیم اشغالگر قدس به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور و مقاومت نمی‌فهمد.

فرمانده شهید، «اسماعیل هنیه»، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی که به آن باور داشت، بود و همیشه در طول مسیر در انتظار این شهادت بود.

شهادت آرزوی این چنین مردان خداست و آنان پاداشی جز این نمی‌خواهند ولی قصابان گرگ صفت اسرائیل بدانند با این جنایت‌های وحشیانه، گور خود را می‌کنند و نابودی خویش را تسریع می‌بخشند.

اینجانب شهادت این بزرگ مرد جبهه مقاومت را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت به خصوص مجاهدان سرفراز فلسطین تسلیت عرض می‌کنم و یقین دارم که شهادت فرمانده هنیه اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی، قاتل زنان و کودکان و مرتکب نسل‌کشی در غزه و غاصب سرزمین فلسطین و مقدسات امت، قوی‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار