مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

عهد می‌بندیم که میادین ورزشی هم صحنه خونخواهی شهیدان محور مقاومت خواهد شد

در پیام بنی تمیم آمده است: برای این مبارز مسلمان و شهیدان مقاومت علو درجات و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستارم.
کد خبر: ۶۸۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ - 01August 2024

عهد می بندیم که میادین ورزشی هم صحنه خونخواهی شهیدان محور مقاومت خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «حمید بنی‌تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امروز با صدور پیامی به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

شهادت مبارز خستگی ناپذیر جبهه مقاومت و قدس شریف جناب آقای دکتر «اسماعیل هنیه» به عنوان یکی دیگر از جلوه‌های «تروریسم دولتی» و از پیامد‌های سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و نقض آشکار و پی در پی مقررات بین‌المللی است.

اینحانب شهادت این فرمانده مقتدر و مجاهد محور مقاومت و یکی از محافظان وی را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و مردم مقاوم خوزستان تسلیت می‌گویم و برای این مبارز مسلمان و شهیدان مقاومت علو درجات و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستارم.

جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان ضمن محکومیت ترور مهمان عزیز و مبارزمان، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و انتقام سخت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی را خواستارند و پیمان می‌بندند که در میادین ورزشی از مظلومیت ملت فلسطین دفاع کنند و اجازه ندهند که این خونخواهی ها به سکوت بینجامد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار