دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان:

اولویت ما جوانگرایی اساتید درس دفاع مقدس در خوزستان است

صرامی گفت: پس از مصوبه اخیر دولت سیزدهم و اهتمام ویژه شهید رئیسی مبنی بر ارائه درس دفاع مقدس در همه مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی و تثبیت این درس در دانشگاه‌ها، قصد داریم بر کیفیت و کمیت بخشی اساتید این درس اهتمام بورزیم.
کد خبر: ۶۸۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ - 01August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از برگزاری آزمون اساتید درس دفاع مقدس در اهواز خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: پس از مصوبه اخیر دولت سیزدهم و اهتمام ویژه شهید رئیسی مبنی بر ارائه درس دفاع مقدس در همه مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی و تثبیت این درس در دانشگاه‌ها، قصد داریم بر کیفیت و کمیت بخشی اساتید این درس اهتمام بورزیم.

اولویت ما جوانگرایی اساتید درس دفاع مقدس در خوزستان است

صرامی گفت: همراهی سردار مرادحاجتی باعث شده که در این حوزه نگاهی ویژه به جوان گرایی اساتید هم داشته باشیم لذا امروز از داوطلبان تدریس این درس مصاحبه و آزمون‌هایی گرفته شد و در جلسه ای تشریحی ضمن بیان مطالب ضروری احکام برخی اساتید صادر و از عزیزان فعال این حوزه نیز تجلیل به عمل آمد.

اولویت ما جوانگرایی اساتید درس دفاع مقدس در خوزستان است

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: امیدواریم که ارائه مطلوب این درس در دانشگاه ها باعث ابهام زدایی جوانان، پاسخ به شبهات آنان در مورد جنگ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌هایی شود که این دوران پرافتخار را تجربه و لمس نکردند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار