نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ملت ایران جنایت رژیم صهیونیستی در پی شهادت اسماعیل هنیه را نخواهد بخشید

آیت الله «دژکام» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: ملت ایران اهانت نتانیاهو در کنگره آمریکا و ترور مهمان عزیزشان در خاک کشور را نخواهند بخشید.
کد خبر: ۶۸۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 01August 2024

ملت ایران جنایت رژیم صهیونیستی درپی شهادت شهید هنیه را نخواهد بخشیدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در فارس در اجتماع مردم شیراز برای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور رهبر مقاومت فلسطین، اظهار داشت: نتانیاهو در کنگره آمریکا وقیحانه به ملت ایران بی ادبی کرد و گفت جنگ ما با ایران جنگ تمدن و توحش است.  همه می‌دانند که بزرگترین تمدن از تمدن‌های بشری، در طول تاریخ از آن ایران بوده، اما رژیم صهیونیستی با توحش، این میزان زن و کودک را در ۳۰۰ روز کشته است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: جسارت دیگر این رژیم جنایتکار، ترور مهمان عزیز ملت ایران بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود خطاب به ملت فرمودند ما خونخواهی شهید اسماعیل هنیه را حق خود می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن تسلیت شهادت رهبر مقاومت فلسطین به ملت ایران و جبهه مقاومت، گفت: جهان اسلام با شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت مواجه شد در حالی که او را با مظلومیت تمام در حالی که در کشور ثالث میهمان و خارج از صحنه جنگ بود، ترور کردند.

آیت الله دژکام عنوان کرد: این ظلم بزرگ را دست‌های جنایتکار رژیم صهیونیستی انجام داد و به فرموده رهبر اگر چه شهید اسماعیل هنیه در مسیر شهادت حرکت می‌کرد و از مرگ نمی‌هراسید، اما زمینه برای مجازات سخت این رژیم فراهم شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به پرسش شهید امیرعبدالهیان از شهید اسماعیل هنیه درباره طوفان الاقصی با نیرو‌های اندک، یادآور شد: اسماعیل هنیه گفته بود شما ایرانی‌ها نباید این سوال را بپرسید، چرا که ما این گونه جنگیدن را از امام حسین (ع) فرا گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اخلاق و مروت امام حسین (ع) و ایستادگی در برابر ظلم در سراسر دنیا منتشر شده است، گفت: این رژیم متکبر که می‌گفت ۲ روزه در برابر ۶ کشور عربی پیروز می‌شود، اکنون با اینکه تا بن دندان مسلح است، اما ۳۰۰ روز است که در برابر رزمندگان فلسطینی کلافه شده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز ما در زندگی خود با صحنه‌های ناخوشایندی روبرو هستیم که مسئله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یکی از آنها است.

این مسئول با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) گفت: ناراحتیم، اما اگر یقین داشته باشیم تحمل می‌کنیم و می‌گوییم خدا بزرگ است و در قدمی بعدی موفق شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار