استاندار کرمانشاه:

همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زوار اربعین در مرز خسروی بکار گرفته شود

«صحرایی» بر بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به زوار اربعین در مرز خسروی تاکید کرد و گفت: باید خود را برای پذیرایی از هر تعداد زائر که به استان کرمانشاه بیایند، آماده کنیم.
کد خبر: ۶۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ - 01August 2024

همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زوار اربعین بکار گرفته شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد اربعین استان که در مرز خسروی برگزار شد، با بیان اینکه برآوردها نشان می‌دهد اربعین امسال با افزایش تردد زوار از مرز خسروی مواجه باشیم، اظهار داشت: باید خود را برای پذیرایی از هر تعداد زائر که به استان بیایند، آماده کنیم. وی همچنین بر بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به زوار اربعین تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تسهیل تردد زوار بکار گرفته شود، گفت: تمام کمیته‌های زیر مجموعه ستاد اربعین استان باید با حساسیت ویژه مصوبات ستاد را پیگیری و اجرا کنند.

وی با اشاره به توسعه پارکینگ‌ها در مرز خسروی، متذکر شد: همچنین سه بیمارستان و مرکز درمانی موقت برای خدمت‌رسانی به زوار در نظر گرفته شده است.

صحرایی گفت: با توجه به گرمای هوا، توسعه سایبان‌ها نیز در مرز خسروی به منظور رفاه زوار صورت گرفته است.

استاندار کرمانشاه از زوار عتبات عالیات دعوت کرد، با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده در مرز خسروی، از این مرز تردد کنند. و برآوردها نشان می‌دهد، پیک تردد زوار را از ۲۴ مرداد تا آخر مرداد داشته باشیم.

ظرفیت پارکینگ‌های برکت به ۴۰ تا ۴۵ هزار خودرو 

سردار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا نیز با اشاره به توسعه پارکینگ‌ها برای خدمات رسانی بهتر به زوار گفت: ظرفیت پارکینگ‌های برکت به ۴۰ تا ۴۵ هزار خودرو افزایش پیدا کرده است.

برآورد می‌شود امسال دو میلیون زائر از مرز خسروی تردد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار