پیام استاندار فارس در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس؛

جنایات اسراییل وجدان‌های بیدار و طینت‌های حق‌طلب را بیدارتر می‌کند

«ایمانیه» در پیام تسلیت به مناسبت ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس شهید «اسماعیل هنیه» گفت: اینگونه جنایات، وجدان‌های بیدار و طینت‌های حق‌طلب را بر آنچه در غزه مقتدر مظلوم می گذرد، بیدارتر می کند.
کد خبر: ۶۸۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ - 01August 2024

جنایات اسراییل وجدان‌های بیدار و طینت‌های حق‌طلب را بیدارتر می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، پیامی بدین شرح صادر کرد.

در ابتدای پیام استاندار فارس آمده است: مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلاشهادت هنر مردان خدا است و مقاومت به برکت همین خون‌های آگاهی‌بخش و ظلم ستیز فرزندانش، از نهال نوپای دیروز به درخت تناور و سربلندی بدل شده که قطع هر شاخه‌اش آن را پربارتر و رشیدتر می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه در طبیعت بزدلانه تروریستی باند جنایتکار اسرائیل خبیث عیان هست آن است که نمی‌توانند بفهمند هر قطره خون شهید ریشه‌های ظلم را سست‌تر و طنین مرگ بر اسرائیل را در فضای افکار عمومی آزادگان عالم پرشورتر خواهد کرد.

استاندار فارس همچنین گفت: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت ابوالعبد اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب و رهبران حزب الله و مقاومت، همدردی و همبستگی مردم شریف استان پهناور فارس را با قلوب داغدار مردم فلسطین از شهادت فرزند رشید مقاومت اعلام می‌نمایم. بی تردید این گونه اعمال، وجدان‌های بیدار و طینت‌های حق طلب را بر آنچه در غزه ی مقتدر مظلوم می گذرد، بیدارتر می کند. گوارا باد بر ایشان، همنشینی با شهدای طریق القدس.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که به حول و قوه الهی مجازات این جنایتکاران توسط امت اسلام انجام شود  زیرا خون مظلومان هدر نخواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار