شهریاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت «اسماعیل هنیه» محور مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید براینکه اقدام رژیم صهیونیستی مذبوحانه بود، گفت: قطعاً امت اسلامی با این جنایت متحدتر خواهند شد.
کد خبر: ۶۸۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 01August 2024

«حسینعلی شهریاری» رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه یک حرکت و جنایت مذبوحانه بود که از سوی رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی صورت گرفت، اظهار داشت: قطعاً امت اسلامی با این جنایت متحدتر خواهند شد.

شهادت «اسماعیل هنیه» محور مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، خون‌خواهی را یک اتفاق قطعی دانست و افزود: محور مقاومت قطعا انتقام سختی از جنایت‌کاران صهیونیست خواهند گرفت؛ چراکه مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران در خاک کشورمان ترور شده و به‌نوعی تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که باید حتما انتقام سختی توسط جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت گرفته شود.

وی ترور شخصیت‌های مقاومت را نقطه پایان رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این اتفاقات، اقدامات آخر این رژیم است؛ لذا روز‌های آخر حیات رژیم صهیونیستی خواهد بود و به زودی شاهد از بین رفتن کامل این رژیم غاصب خواهیم بود.

شهریاری با بیان اینکه قطعا این ترور‌ها کمک کننده به جریان مقاومت خواهد بود، ادامه داد: استکبار جهانی فکر می‌کرد با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را تضعیف خواهد کرد؛ درحالی که چنین نشد و محور مقاومت قوی‌تر شد، لذا ترور اسماعیل هنیه نیز مانند گذشته موجب تقویت محور مقاومت می‌شود. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار