معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس:

خون شهید «هنیه» سبب وحدت‌بخشی به جبهه مقاومت و امت اسلام می‌شود

«فرخ‌زاده» در پیامی جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر جنبش حماس را محکوم کرد و خون شهید «هنیه» را عامل وحدت‌بخشی به جبهه مقاومت و امت اسلام دانست.
کد خبر: ۶۸۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ - 01August 2024

خون شهید «هنیه» سبب وحدت‌بخشی به جبهه مقاومت و امت اسلام می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد فرخ‌زاده» در پیامی جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر جنبش حماس را محکوم کرد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس در ابتدای این پیام اظهار داشت: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ هَنِیئاً بِما أَسْلَفْتُمْ فِی الْأَیّامِ الْخالِیَةِ.» اقدام رژیم خونخوار صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت پس از زمینگیر شدن در جنگ غزه و رسوایی در جهان، ناشی از درماندگی و نزدیک شدن آنها به اضمحلال و پایان است.

وی در ادامه بیان کرد: بی‌شک این رژیم، به شهادت رساندن رهبران مقاومت در کشور‌های دیگر را با هدف از بین بردن وحدت جبهه مقاومت انجام می‌دهد، اما به حول و قوه الهی این مسیر با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و خون شهدا به آن برکت خواهد داد. 

فرخ زاده در پایان با بیان اینکه اکنون وقت تدبیری عالمانه و قطعی برای وارد کردن ضربه‌ای اساسی در خونخواهی شهدا و دلخوش کردن تمامی ارکان جبهه مقاومت و استحکام بخشی به نهضت همیشه بیدار آزادیخواهان جهان است گفت: اسرائیل منتظر پایان دردناک خود باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار