رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

حضور گسترده پای صندوق‌های رأی جلوه‌ای از همدلی و هم‌زبانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حضور گسترده مردم در هفت اسفند پای صندوق‌های رأی، تجلی اراده واحد و جلوه‌ای از همدلی و هم‌زبانی است.
کد خبر: ۶۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ - 30January 2016

حضور گسترده پای صندوق‌های رأی جلوه‌ای از همدلی و هم‌زبانی است

به دفاع پرس از قزوین،حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست خبری ستاد بزرگداشت سی و هفتمین دهه مبارک فجر با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است و جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند" این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است" گفت: این جملات هم بزرگی نعمتی که ما داریم را تبیین می کند و هم عناصری که در پیدایش این نعمت بزرگ سهیم بودند را که همان ملت ما بود و دیگر آنکه وظیفه ای بر دوش ماست  تا بتوانیم این انقلاب را حفظ و به سرانجام به دست آقا امام زمان (ع) برسانیم.

وی در ادامه افزود: امسال برای ملت ما سال حماسههاست، یک طرف آن اصل نامگذاری است که امسال سال همدلی و همزبانی است که دشمنان به طور گسترده سعی کردند اختلاف افکنی کنند، ولی بحمدالله به لطف رهبر انقلاب نتوانستند که یکی از این حماسهها اسارت سربازان آمریکایی و تبلور قدرت برادران غیور سپاه بود که باعث ذلت آمریکایی ها شد.

حجت الاسلام قابل در ادامه بیان کرد: حماسه بزرگ دیگر به سرانجام رسیدن نتیجه برجام بود که دشمن برای ما نقشه رهایی کشیده بود ولی به لطف خداوند و تدبیر رهبری معظم انقلاب و زحمات مسئولین دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد و به سرانجام رسید ولی به تعبیر مقام معظم رهبری، می شد برجام بهتر از این هم پیش برود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: حماسه بزرگ دیگر آغاز سی و هشتیمن سالگرد انقلاب اسلامی است که ملت با صلابت سی و هفت بهار انقلاب را پشت سر گذاشت و وارد سی و هشتمین سالگرد پیروزی خود می شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حماسه دیگری هم در پیش است که تجدید بیعت با آرمان های  امام (ره) و شهدا در هفت اسفند با حضور گسترده مردم در کنار صندوقهای رأی، تجلی اراده واحد و جلوهای از همدلی و همزبانی را به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار