فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه:

مرز خسروی برای میزبانی زوار اربعین آماده است

سردار«سپهری» گفت: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی که زائران از مرز خسروی کردند و رضایت‌مندی خوبی برای زوار فراهم شد ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده زوار در مرز خسروی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۸۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ - 01August 2024

خسروی برای میزبانی زوار اربعین آماده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرتگاران از آمادگی مرز خسروی در اربعینی حسینی خبر داد و اظهار داشت: در آستانه ماه صفر قرار داریم و به لطف خدا زیرساخت‌های لازم برای کنگره اربعین در استان کرمانشاه فراهم شده است و همه دستگاه‌ها به کمیته‌های زیرساخت اربعین، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که ان‌شاءالله این مأموریت عظیم را به نحو احسن انجام دهند. 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی که زائران از مرز خسروی کردند و رضایت‌مندی خوبی برای زوار فراهم شد ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده زوار در مرز خسروی خواهیم بود.

سردار سپهری افزود: مردم خوب و شهیدپرور استان کرمانشاه آمادگی میزبانی از زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) را کامل دارند و موکب‌های مردمی در نقاط مختلف مسیر تردد زوار اربعین از ابتدای استان تا نقطه صفر مرزی در حال استقرار و پذیرایی از زائران هستند. 

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان کرمانشاه فراهم شده است که این وظیفه خطیر را به نحو احسن انجام دهند و الحمدالله تعامل و همکاری خوبی با مسئولان عراقی مستقر در پایانه منذریه هم شکل گرفته است که در مسیر ورودی به کشورشان همکاری خوبی با ما داشته باشند تا زائران با کرامت، امنیت و سلامت از مرز عبور کنند. 

سردار سپهری بیان داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند که مسئولان یک اربعین آسان، امن و سالم را برای مردم فراهم کنند همه مسئولان در تلاش هستند که این دستور مقام معظم رهبری را به درستی اجرا کنند. 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های استان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آمادگی برگزاری کنگره عظیم اربعین را دارند و وضعیت بسیار خوبی بر استان حاکم است که امسال بهتر از سال گذشته میزبان زوار باشیم و به فضل الهی پیش‌بینی‌ها بر تردد حدود یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز خوب خسروی وجود دارد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی که زائران از مرز خسروی کردند و رضایت‌مندی خوبی برای زوار فراهم شد ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده زوار در مرز خسروی خواهیم بود. 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان گفت: امروز هم با میزبانی خوب فرماندار سرپل‌ذهاب مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید هنگ مرزی ثلاث باباجانی را انجام دادیم که ان‌شاءالله فرمانده جدید با تعامل و همکاری خوبی که با اعضای شورای تأمین دو شهرستان مرزی ثلاث باباجانی و سرپل‌ذهاب خواهد داشت و همکاران و نیروهای مستقر در مرز وظیفه خطیر حراست و پاسداری از مرزهای شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و جوانرود را به نحو احسن انجام دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار