فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری بزرگترین برنامه فاخر فرهنگی تحت عنوان «فصل شیدایی» در یاسوج

سردار «حکمتیان راز» گفت: بیش از ۹۰ روز تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان به صورت شبانه روزی با تمام توان پای کار بودند تا رزمایش فصل شیدایی که یک کار فاخر فرهنگی، هنری و رزمی است، در شهر یاسوج برگزار شود.
کد خبر: ۶۸۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷ - 01August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار «حسن حکمتیان راز» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد رزمایش بزرگ فصل شیدایی به همت تیپ ۴۸فتح استان از ۱۲ تا ۱۶ مرداد از ساعت ۲۰ تا ۲۲ شب در شهر یاسوج برگزار می‌شود. 
 
سردار حکمتیان راز با بیان اینکه رزمایش فصل شیدایی با بیش از ۳۰۰ هنرمند اجرا می‌شود، افزود: پیش بینی شده است که این رزمایش هر شب بیش از ۱۰ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیش از ۹۰ روز تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان به صورت شبانه روزی با تمام توان پای کار بودند تا این رزمایش فاخر فرهنگی، هنری و رزمی در شهر یاسوج برگزار شود.
 
این مسئول ادامه داد: برای این رزمایش بیش از ۷۰هزار متر مربع خاکبرداری و آسفالت انجام شده و احداث ۴ پل برای تردد مردم بر روی رودخانه بشار، احداث ۶۰۰ سازه موقت، ایجاد فضا‌های سرپوشیده برای مردم و هنرمندان و ... صورت گرفته است.
 
وی گفت: فضاسازی محیطی متناسب با اجرای این رزمایش که از خلقت انسان تا کنون است، در دو جبهه سمت راست و چپ مربوط به رویداد‌های تاریخی و دفاع مقدس ایجاد شده است.
 
برگزاری بزرگترین برنامه فاخر فرهنگی تحت عنوان «فصل شیدایی» در یاسوج
 
سردار حکمتیان راز از برپایی نمایشگاه در ورودی این رزمایش فصل شیدایی خبر داد و ابراز داشت: در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ غرفه اعم از اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، عفاف و حجاب، تجهیزات نظامی و ... به نمایش عموم گذاشته می‌شود.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان دعوت کرد تا در رزمایش فصل شیدایی در دهکده دفاع مقدس شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار