پایان مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق

دبیر سوگواره هنر عاشورایی بیرق گفت: علاقمندان برای شرکت در سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق تا شانزدهم شهریور مهلت دارند آثار خود را در سایت بارگزاری کنند.
کد خبر: ۶۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷ - 01August 2024

پایان مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،هدایت سلطانی زرندی دبیر سوگواره با اشاره به سابقه این رویداد، اظهار کرد: اولین دوره سوگواره سال ۱۳۹۶ و دومین دوره آن سال ۱۳۹۹ مورد استقبال عکاسان و هنرمندان از سراسر استان قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق به صورت استانی برپا می شود، افزود: از تمامی اساتید و مسئولان تقاضا دارم برای برگزاری با کیفیت سوگواره همکاری کنند.

دبیر سوگواره با اشاره به انتشار فراخوان همزمان با فرارسیدن ماه محرم، از پایان مهلت ارسال آثار تا شانزدهم شهریور خبر داد و گفت: تمامی عکاسان از سراسر استان کرمان امکان شرکت در این رویداد را دارند.

وی افزود: سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق در رشته عکس و در چهار بخش مستندنگاری، عکاسی مینیمال، ایثار و مقاومت و عکس‌های موبایلی برگزار خواهد شد.

 سلطانی زرندی اظهار کرد: امیدوارم این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی برپا می شود، به بهترین شکل رقم بخورد و شاهد استقبال خوب هنرمندان و عکاسان استان کرمان در آن باشیم.

به گزارش ایسنا، علاقمندان برای دریافت فراخوان و شرکت در سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق می‌توانند به سایت سوگواره به نشانی beyraghart.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار