حماس و جهاد اسلامی: ترور‌های خائنانه قدرت مقاومت را تضعیف نمی‌کند

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ترور‌های خائنانه رهبران مقاومت قدرت مقاومت را تضعیف نمی‌کند.
کد خبر: ۶۸۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸ - 02August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین،جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ترور‌های خائنانه رهبران مقاومت قدرت مقاومت را تضعیف نمی‌کند.

 در بیانیه مشترک حماس و جهاد اسلامی آمده است که ترور‌های خائنانه رهبران مقاومت از جمله اسماعیل هنیه و فواد شکر، قدرت مقاومت را تضعیف نخواهد کرد.

حماس و جهاد اسلامی: ترور‌های خائنانه قدرت مقاومت را تضعیف نمی‌کند

این بیانیه می‌افزاید: مقاومت یک حق مشروع برای مقابله با اشغالگری است و تا زمانی که مردم ما به تمام حقوق خود برای رهایی و بازگشت نرسند، باقی خواهد ماند.

حماس و جهاد اسلامی فلسطین گفتند: ما از مردم خود در کرانه باختری و مناطق اشغالی می‌خواهیم مقاومت را تشدید و پروژه‌های اشغالگران را خنثی کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: (رژیم) اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در جنگ جز کشتار و ویرانی نرسیده و نخواهد رسید و این مانع ما نخواهد شد.

حماس و جهاد اسلامی افزودند: ما به کار مشترک و هماهنگی مستمر خود در سطوح سیاسی، نظامی و میدانی ادامه خواهیم داد.

در همین رابطه، حماس خواستار برگزاری راهپیمایی‌های خشم برای امروز (جمعه) در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش و نسل‌کشی اشغالگران اسرائیلی در غزه شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها