نخست وزیر پیشبرد امور لبنان:

تردیدی در مقابله با حملات اسرائیل نخواهیم داشت/ اسرائیل زورگویی را از حد گذرانده است

میقاتی گفت: ما در برابر تشدید حملات برنامه ریزی و خطرناک اسرائیل قرار داریم که طی ساعات گذشته شاهد آن بودیم و ما بر حق خود در دفاع از اراضی و حاکمیت و کرامت مان با همه ابزار‌های موجود تاکید داریم و در این راه تردید به خود راه نمی‌دهیم.
کد خبر: ۶۸۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ - 02August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نجیب میقاتی» نخست وزیر پیشبرد امور لبنان اعلام کرد: ساکنان جنوب و بقاع و ضاحیه بیروت در معرض حملات اسرائیل قرار گرفته و بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند و این گواهی بر این است که زورگویی اسرائیل از حد از خود گذشته است.

تردیدی در مقابله با حملات اسرائیل نخواهیم داشت/ اسرائیل زورگویی را از حد گذرانده است

وی ضمن ابراز نگرانی از روند تحولات خطرناک منطقه، افزود: ما در برابر تشدید حملات برنامه ریزی و خطرناک اسرائیل قرار داریم که طی ساعات گذشته شاهد آن بودیم و ما بر حق خود در دفاع از اراضی و حاکمیت و کرامت مان با همه ابزارهای موجود تاکید داریم و در این راه تردید به خود راه نمی دهیم.

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بیان کرد: ما به کشورهای دوست و برادر گفته ایم که صلح طلب هستیم و جنگ طلب نیستیم و تمام تلاش ما برقراری ثبات دائمی از طریق برگردانیدن مناطق اشغالی ما در جنوب و پایبندی دشمن اسرائیلی به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ است و حملات اسرائیل ما را از این هدف بار نخواهد داشت. ما از هر طرحی که منجر به بازگردانیدن اراضی ما شود استقبال می کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار