مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثلاث باباجانی:

جبهه مقاومت امروز وابسته به شخص نیست و تبدیل به مکتب و جریان شده است

حجت‌الاسلام «فرهنگیان» گفت: رژیم نامشروع با ترور شخصیت‌های برجسته جبهه مقاومت به دنبال نجات خود در منجلابی است که در آن گرفتار شده اما نمی‌داند که مقاومت امروز وابسته به شخص نیست و تبدیل به مکتب و جریان شده و ریختن خون این عزیزان مسلمانان جهان را برای نابودی این رژیم مصمم‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ - 02August 2024
جبهه مقاومت امروز وابسته به شخص نیست و تبدیل به مکتب و جریان شده است
به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «میلاد فرهنگیان» مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثلاث باباجانی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیست با ترور و به‌شهادت‌رساندن فرمانده ارشد جنبش حماس و یکی از چهره‌های سیاسی و محبوب ملت بزرگ و مجاهد فلسطین بار دیگر عجز و ناتوانی خود را به رخ جهانیان کشاند.
 
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثلاث باباجانی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با اقدامی که در خصوص شهادت اسماعیل هنیه مرتکب شده زمینه تنبیه سخت و خون‌خواهی علیه خود را فراهم کرده است.
وی افزود: اسماعیل هنیه مرد بزرگ محور مقاومت و مبارزی خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت بود که عمر خود را برای آزادسازی قدس شریف سپری کرد و تمام توان خود را برای نابودی و اضمحلال رژیم نامشروع و اشغالگر به کاربرد و با پشتوانه ملت فلسطین هیمنه پوشالی آنها را درهم کوبید.
 
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثلاث باباجانی ادامه داد: شهید هنیه امید مردم غم‌دیده و مظلوم و بی‌پناه غزه بود و همواره با عشقی سرشار به جهاد فی‌سبیل‌الله در میدان نبرد حاضر می‌شد و نهایتاً به آرزوی دیرینه خود رسید.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهنگیان تصریح کرد: رژیم نامشروع با ترور شخصیت‌های برجسته جبهه مقاومت به دنبال نجات خود در منجلابی است که در آن گرفتار شده اما نمی‌داند که مقاومت امروز وابسته به شخص نیست و تبدیل به مکتب و جریان شده و ریختن خون این عزیزان مسلمانان جهان را برای نابودی این رژیم مصمم‌تر خواهد کرد.
 
وی در پایان تأکید کرد: رژیم منحوس صهیونیست در خانه ما اقدامی را مرتکب شده و با ترور و به‌شهادت‌رساندن شهید هنبیه تنبیه سخت و خون‌خواهی علیه خود را فراهم کرده است، مجاهدان جبهه مقاومت پاسخی سخت به آنها خواهند داد و ایران اسلامی اقدامات جدی و قاطع در جهت دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور عزیزمان را انجام خواهد داد و هوشمندانه، شجاعانه و مدبرانه این گستاخی را پاسخ خواهد داد و آنها را از اقدام خود پشیمان خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار