خشم رژیم صهیونیستی از نیمه افراشته شدن پرچم ترکیه در تل آویو

نیمه افراشته شدن پرچم ترکیه در سفارت این کشور در تل آویو به خاطر شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس خشم صهیونیستها را به دنبال داشت.
کد خبر: ۶۸۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰ - 02August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، نیمه برافراشته شدن پرچم ترکیه در سفارت این کشور در تل آویو به شدت صهیونیست‌ها را خشمگین کرد.

خشم رژیم صهیونیستی از نیمه افراشته شدن پرچم ترکیه در تل آویو

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزیر خارجه این رژیم معاون سفیر ترکیه در تل آویو را به خاطر نیمه افراشته کردن پرچم ترکیه در پی شهادت اسماعیل هنیه احضار کرده است.

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از فراخوانده شدن معاون سفیر ترکیه در تل آویو به دلیل نیمه برافراشته شدن پرچم ترکیه در سفارت این کشور در تل‌آویو خبر داد.

کاتز در پیامی در صفحه ایکس خود نوشت: به دنبال نیمه برافراشته شدن پرچم ترکیه در سفارت این کشور در تل آویو پس از ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس، دستور دادم معاون سفیر ترکیه در اسرائیل برای توبیخ به وزارت خارجه اسرائیل احضار شود.

وی در ادامه نوشت: اگر نمایندگان حاضر در سفارت ترکیه می‌خواهند عزاداری کنند، به ترکیه بروند و با ارباب خود اردوغان که سازمان حماس را در آغوش گرفته و از اقدامات خشونت بار آنها حمایت می‌کند، عزاداری کنند.

در همین راستا، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم از کارکنان سفارت ترکیه خواسته پرچم را به طور کامل پایین کشیده و به کشور خود بازگردند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار