بیانیه هیات دختران شهید گمنام قم در محکومیت ترور «اسماعیل هنیه»

هیئت دخترانه شهید گمنام قم، با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۸۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ - 02August 2024

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از قم، هیئت دخترانه شهید گمنام قم، با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم و با ملت مظلوم فلسطین اعلام همدردی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ما دختران هیئت شهید گمنام که پیروی از سلوک شهدا را نصب العین خود قرار داده‌ایم، ترور شهید راه حق جناب اسماعیل هنیه، میهمان ملت ایران را محکوم کرده و ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین در انتظار خونخواهی این جنایت غیر انسانی هستیم.

به تاسی از رسم امیرالمومنین امام علی علیه السلام و همراستا با جبهه مقاومت سربند زرد می‌بندیم تا آمادگی رزمی و خروش انقلابی خود را به تصویر بکشیم و زینب وار پای مقاومت و حمایت از مظلومان بایستیم.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ‌

هیات دخترانه شهید گمنام، زیر مجموعه سرای راهبردی نورهان است که به منظور ایجاد زمینه کنشگری دختران در دو بخش دختران دهه هشتادی و دهه نودی برنامه‌ریزی دارد و ضمن برپایی گعده‌های هفتگی با حضور کارشناسان، به پاسخگویی به سوالات اعتقادی دختران می‌پردازد.

مسئولیت همه جزییات برپایی مراسم در این هیات بر عهده خود دختران است و تاکنون دو یادواره شهدای کودک دختر، توسط اعضای هیات و با هزینه خودشان برپا شده است.

بیانیه هیات دختران شهید گمنام در محکومیت ترور «اسماعیل هنیه»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار