امام جمعه موقت ساری:

ترور شهید «اسماعیل هنیه» نشان از عجز و خوی ددمنشی است

حجت الاسلام «حسینی کارنامی» با بیان اینکه ترور شهید «اسماعیل هنیه» نشان از عجز و خوی ددمنشی است، گفت: آمریکا را مقر اصلی این موضوع می‌دانیم.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 02August 2024

ترور شهید «اسماعیل هنیه» نشان از عجز و خوی ددمنشی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسین حسینی کارنامی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه به تقوای الهی حادثه ترور مجاهد نستوه، شخصیت دینی و مذهبی و از رجال بزرگ دنیای اسلام، اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: این حادثه تروریستی که قلب همه ما را داغدار کرده است نشانه عجز، بی‌فرهنگی و خوی ددمنشی است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی افزود: قدرت زمانی است که با ۳۰۰ فروند موشک در عملیات وعده صادق قلب اسرائیل و تل آویو را می‌زنیم.

امام جمعه موقت ساری با عنوان اینکه ملت ایران دست آمریکا را در این جنایت آشکار می‌داند، ادامه داد: اسرائیل آن جایگاه و قدرت را ندارد که به کشور امنی نظیر ایران حمله و سنگ اندازی کند و و ما مقصر اصلی موضوع را آمریکا می‌دانیم.

حجت الاسلام حسینی کارنامی با تاکید بر اینکه ما و مردم ایران خواهان انتقام هستیم، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مجازاتی سخت در انتظار دشمن خواهد بود و این مجازات عاقلانه و با تدبیر اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: اسرائیل در حصار جریان مقاومت کشورهای لبنان، یمن و عراق محاصره شده است و در این باتلاق دست و پا می‌زند و می‌خواهد کشورهایی مثل آمریکا را مستقیم دخالت دهد و ما رهبر حکیم و فرزانه‌ای داریم که همه تحولات را زیر نطر دارد و ان‌شاءالله در جای خودش انتقام خواهیم گرفت.

امام جمعه موقت ساری اذعان داشت: ما دقیق‌ترین، کارآمدترین و عالم‌ترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را در منطقه داریم و با تمام قدرت و توانمان دفاع و حمایت می‌کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه انتظار ما از دولت چهاردهم این است که با کار جهادی به امور مردم رسیدگی کند، اذعان داشت: کار جهادی بی‌مزد و میدانی و با هدف خدمت به مردم و رضای خدا انجام می‌شود.

وی به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت اشاره کرد و افزود: انتظار داریم که دولت از نیرو‌های جهادی و میدانی برای خدمت به مردم در کابینه استفاده کند و از دو قطبی سازی و جناح‌بندی پرهیز داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی کارنامی جناح بندی و دوقطبی سازی را در شرایط کنونی با توجه به تحولات منطقه صلاح ندانست و تصریح کرد: همچنین طبق توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت کار‌ها را متوقف به برجام و فلان کشور نکند و به نیرو‌های خلاق و جوان داخلی تکیه کند.

امام جمعه موقت ساری تأکید کرد: دولت برای احیای اقتصاد مقاومتی از وجود دانشگاه‌های مهم با اساتید خلاق در کشور بکارگیری کند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار