راهپیمایی «جمعه‌‌های خشم» در خراسان جنوبی برگزار شد

مردم خراسان جنوبی در ادامه «جمعه‌های خشم» به میدان حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمدند و همچنین با سردادن شعارهایی انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید «اسماعیل هنیه» اعلام کردند.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 02August 2024

راهپیمایی «جمعه‌‌های خشم» در خراسان جنوبی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در محکومیت و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در پی به شهادت رساندن شهید مجاهد «اسماعیل هنیه» در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

مردم مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی امروز در اوج گرمای تابستان بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه به میدان حمایت از مردم غزه و فلسطین آمدند و ازجنایات رژیم صهیونیستی و اقدام بزدلانه این رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند.

اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در مصلاهای نماز جمعه با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر رژیم کودک کش»، «هیهات من الذله» وغیره با حضور پرشور نماز گزاران برگزار و مردم خواستار انتقام سخت و خونخواهی این شهید مجاهد شدند.

مردم بیرجند نیز نیز بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه از میعادگاه نماز جمعه بیرجند مصلی المهدی (عج) تا میدان آدینه این شهر را با سر دادن شعارهایی پیمودند تا حمایت خویش را در ادامه راهپیمایی‌های «جمعه‌های خشم» از مردم سرزمین‌های اشغالی اعلام کنند و انزجار خویش را نیز از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و همچنین شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار