امام جمعه موقت بیرجند:

ترور «اسماعیل هنیه» نقض مکرر قوانین بین‌المللی و حاکمیت ملی است

حجت‌الاسلام «مشرفی»شهادت مظلومانه «اسماعیل هنیه» را موجب رسوایی بیش از پیش غرب وحشی و از طرفی عامل وحدت امت اسلام و جبهه مقاومت دانست و گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» به عنوان مهمان در خاک جمهوری اسلامی ایران نقض مکرر قوانین بین‌المللی و حاکمیت ملی است.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ - 02August 2024

ترور «اسماعیل هنیه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌‌الاسلام «محسن مشرفی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، اظهار داشت: حرکت اساسی را ملت ایران با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با فرهنگ قرآنی رقم زد زیرا ظلم نمی‌پذیرند و ستم نمی‌کنند چون این انقلاب از قیام عاشورا الهام گرفته و در مقابل استکبار ایستاده است.

وی علت دشمنی غرب استعمارگر با جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را ایستادگی جمهوری اسلامی مقابل استکبار و استعمار دانست و بیان داشت: ملت ایران با انقلاب اسلامی نه تنها خودشان از تحت استعمار خارج شدند بلکه الهام‌بخش آزادی‌خواهان عالم و کشورهای منطقه به خصوص ملت‌های مسلمان شدند.

امام جمعه موقت بیرجند شهادت «اسماعیل هنیه» به عنوان مهمان در خاک جمهوری اسلامی ایران را نقض مکرر قوانین بین‌المللی و حاکمیت ملی دانست و تبیین کرد: شهادت مظلومانه «اسماعیل هنیه» یک باطل سحری در این سلطه رسانه‌ای جبهه استکبار و موجب رسوایی بیش از پیش غرب وحشی و از طرفی عامل وحدت امت اسلام و جبهه مقاومت شد.

حجت‌الاسلام مشرفی یاداور شد: شهید «اسماعیل هنیه» در دیدار با رهبر معظم انقلاب گفته بود که ۶۰ نفر از اهل خانواده‌اش به شهادت رسیدند حتی نمونه‌هایی از خانواده‌ها در غزه را نام برده که ۱۷۰ نفر از اعضای آنان شهید شدند لذا این اقدامات به معنای نسل‌کشی اسرائیل با حمایت آمریکا است.

وی با بیان اینکه این مسئله نشان می‌دهد که مردم مظلوم غزه همواره آماده جانفشانی در مسیر آزادی قدس شریف هستند، افزود: امروز حرکتی که در غرب آسیا توسط مبارزان فلسطینی ایجاد شده، عملیات «طوفان‌الاقصی» الهام گرفته از انقلاب اسلامی است لذا در مقابل این حرکت و روشنگری رهبران و ملت ایران سنگ‌اندازی می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت مسیری را انتخاب کرده تا استعمار از بین برود گرچه شهید می‌دهد اما هزینه‌اش از مسیر اول کمتر است، تبیین کرد: سنت الهی این است که ظلم را تحمل نکنیم تا ظالم رسوا شود و ملت‌های مظلوم منطقه با خدای خود عهد کرده اند تا پای جان این اهریمنان را از سرزمین خود کوتاه کنند.

حجت‌الاسلام مشرفی در بخش دیگری از خطبه‌ها به شروع فعالیت دولت چهاردهم بعد از برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف اشاره و مطرح کرد: رئیس‌جمهور داد با همه م وجود به مردم خدمت کند که امید است این توفیق را پیدا کرده و راه رئیس‌جمهور شهید را به خوبی دنبال کنند.

وی ادامه داد: همچنین رسالت خطیری که مجلس شورای اسلامی پیش رو دارد انتخاب وزرا است و اعلام موضع شفاف رئیس‌جمهور در حمایت قاطع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه امید بخش بود که تشویق نفاق‌گونه از نتانیاهو را تحت‌الشعاع قرار داد پس امید می‌رود دولت چهاردهم با همین شکل و نوع دیدگاه کار خود را دنبال کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه از منابع انرژی و برق نیز در این برهه‌ زمانی که با کمبود نیرو مواجه هستیم باید به درستی استفاده کنیم، تأکید کرد: تعطیلی ادارات نباید خللی در رفع مشکلات کشور و مردم ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار