امام جمعه کرمانشاه:

تنها راه پیروزی استقامت بر راه حق و دین الهی است

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: جبهه باطل همواره به دنبال این است که در برابر جبهه حق صف‌آرایی کنند و به رزمندگان جبهه مقاومت آسیب برساند و تنها راه پیروزی استقامت بر راه حق و دین الهی است و در صورت مقاومت خداوند فرشتگان را طبق آیات قرآن به کمک بندگان دین حق می‌فرستد. 
کد خبر: ۶۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 02August 2024

تنها راه پیروزی استقامت بر راه حق و دین الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه جبهه باطل همواره به دنبال این است که در برابر جبهه حق صف‌آرایی کنند و به رزمندگان جبهه مقاومت آسیب برساند، اظهار داشت: تنها راه پیروزی استقامت بر راه حق و دین الهی است و در صورت مقاومت خداوند فرشتگان را طبق آیات قرآن به کمک بندگان دین حق می‌فرستد. 

خطیب جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه خداوند همواره به جبهه حق اعلام می‌کند که هیچ گاه در برابر جبهه باطل نه بترسید و نه اندوهگین شوید و همه امور دنیا در دست قدرت الهی است افزود: بنده مؤمن یا در جبهه حق پیروز یا به لقاءالله و مقام عظمای شهادت نائل می‌شود و جای هیچ حزن و اندوهی نیست.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه کسانی که به مقام عظیم شهادت در راه دین حق می‌رسند در قیامت به مقام قرب الهی و بهشت نعیم دست می‌یابند و شهادت هنر مردان خدا است گفت: صهیونیسم جنایتکار و کودک‌کش در این هفته با ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان او جنایت جدیدی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی و حامیان او یک باند فاسد و جنایتکار است که سنگدلانه در حال کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم غزه هستند، عنوان کرد: ترور یکی از رزمندگان جبهه مقاومت لبنان فواد شکر هم یکی دیگر از جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی  است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: شهید اسماعیل هنیه در تمام این مدت جان خود را برای دفاع از دین حق در دست گرفته بود و آماده شهادت بود و در هنگام زیارت مزار شهید سلیمانی برگه‌ای روی قبر شهید گذاشته بود که زمان دیدار رسیده است.

وی افزود: دشمن با این ترورها اشتباه محاسباتی عظیمی انجام داده است و دشمن مطمئن  باشد که وقتی یک فرمانده و رزمنده جبهه مقاومت با شهادت می‌رسد جای او را یک فرمانده دیگر می‌گیرد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه این شهادت‌ها منشأ بیداری و پیشرفت جبهه مقاومت می‌شود عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با این حماقت که مهمان ما را در تهران به شهادت رسانده روز به روز زمینه نابودی خود را فراهم می‌کند و قرآن می‌فرماید به وسیله حق بر فرد باطل می‌کوبیم. 

امام جمعه شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: جبهه مقاومت و ایران اسلامی یک انتقام سخت از این رژیم کودک‌کش خواهد گرفت و باید یک گریه طولانی برای این جنایت‌های خود داشته باشد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه اگر شخصی ازدواج را به خاطر فقر ترک کند به خدا اعتماد ندارد، گفت: خداوند شخصی که ازدواج کند را از فضل خویش بی‌نیاز می‌کند و افراد باید زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار