نماینده ولی فقیه در استان همدان:

آرمان فلسطین فراگیر و یک مساله‌ بین‌المللی شده است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: در سال ۴۲ که حضرت امام (ره) از آرمان‌های فلسطین سخن گفتند، خیلی‌ها به این مسئله توجه نداشتند، اما امروز آرمان فلسطین فراگیر و یک مساله‌ بین‌المللی شده است.
کد خبر: ۶۸۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 02August 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله  «حبیب‌الله شعبانی»  نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: شهید هنیه در پناه و مهمان عزیز نظام اسلامی بود. این جنایت تعدی به خاک کشور اسلامی ما و بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی امروز از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است، افزود: حق انتقام را حق مسلم خودمان می‌دانیم و رژیم صهیونیستی با حالت ترس باید هر لحظه منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: عملکرد سازمان‌های بین‌المللی و عدم توانایی در جلوگیری از جنایت‌های مستکبران، جامعه بشری را مأیوس کرده است 

وی تصریح کرد: امروز شاهد شکل گیری امت واحده، فرا سرزمینی، فراگیر و منسجم و فراتر از نگرش‌های مذهبی و دینی به نام جبهه‌ مقاومت هستیم. در این امت واحده، شیعه و سنی مطرح نیست و تنها اسلام مطرح است.

شعبانی با بیان اینکه برای دستیابی به تمدن اسلامی به جبهه‌ مقاوم و منسجم نیاز داریم، تصریح کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی، شیعه و اسلام هم در آرمان‌هایش هم در عملکردهایش روشن شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۴۲ که حضرت امام (ره) از آرمان‌های فلسطین سخن گفتند، خیلی‌ها به این مسئله توجه نداشتند، اما امروز آرمان فلسطین فراگیر و یک مساله‌ بین‌المللی شده است.

امام جمعه همدان ادامه داد: این حقانیت همان شعاریست که امام بزرگوار در سال ۴۲ مطرح کردند. امروز نه دولتمردان و سیاسیون که نخبگان و افکار عمومی در کشورهای مختلف، به‌دنبال تحقق آرمان فلسطین هستند.

وی یادآور شد: در دنیا ثابت شده که عملکرد جمهوری اسلامی در عرصه‌ مقاومت عملکرد قابل دفاعیست. باید بپرسیم اگر در دهه ۹۰ با داعش تسامح می‌شد و جبهه‌ مقاومت تضعیف می‌شد، امروز چه باید می‌کردیم.

شعبانی عنوان کرد: دشمن با رسانه‌های خودش قدرت‌نمایی می‌کند، اما اگر قدرت دارید چرا هنوز در باریکه غزه کودک کشی می‌کنید؟ اگر می‌خواهید قدرت‌نمایی واقعی را ببینید، امروز جمهوری اسلامی و عملکرد او در وعده صادق را ببینید. این وعده‌ی الهی است که جریان حق پیروز است. 

وی با بیان اینکه مواضع روشن، صریح و صادقانه‌ رییس جمهور محترم و طرح مبانی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است، گفت: رهبر معظم انقلاب در متن تنفیذ در رابطه با رییس جمهور فرمودند، رئیس جمهور فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند.

وی متذکر شد: همه باید تلاش کنیم تا دولت در گره گشایی‌ از مشکلات مردم موفق باشد امیدواریم شاهد کابینه تخصصی و کارآمد باشیم که بتواند مشکلات کشور را حل و فصل نماید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها