ساخت سومین شناور غول پیکر ایران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء 

ساخت سومین شناور غول پیکر ایران توسط شرکت صنعتی دریایی صدرا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مازندران آغاز شد. 
کد خبر: ۶۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 02August 2024

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ساخت دو شناور ۳۵۰۰ تنی که سال گذشته توسط شرکت صدرا آغاز شده تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته و اکنون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از ساخت یک شناور غول پیکر لایروب هزار مترمکعبی با حضور استاندار مازندارن خبر می‌دهد؛ بدین ترتیب بندر امیرآباد پیمانکار ساخت کشتی مورد اشاره تعیین شد. 

ساخت سومین شناور غول پیکر ایران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء 

شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با هدف ساخت و تعمیر کشتی در سال ۱۳۴۷ در بوشهر با تعمیر و ساخت انواع شناور‌های دریایی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های پس از انقلاب بنابر نیاز روزافزون و تقاضای حاکم در بازار خلیج فارس و دریای خزر فعالیت خود را در صنایع فراساحل گسترش داد و این شرکت درحال حاضر مجهز به جامع‌ترین و کامل‌ترین امکانات برای طراحی، مهندسی، ساخت، حمل و نصب انواع سازه‌ها و شناور‌ها است.

این مجموعه دارای کارخانه‌ها و تجهیزات دریایی در بوشهر و مازندران است که خدمات لازم و وسیعی را در خلیج فارس و دریای خزر انجام می‌دهند.

شرکت صدرا با تلاش مستمر برای ارتقای سطح تکنولوژی با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی، در سال ۱۳۷۶ موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ در زمینه‌های طراحی، ساخت و نصب تاسیسات فرا ساحلی نفت و گاز، کشتی سازی، ساخت پایانه‌های نفتی، بندرگاه‌ها، حفاظت ساحلی و پل شد و متعاقب آن گواهینامه‌های بین‌المللی ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸، ISO ۱۴۰۰۱: ۲۰۰۴ و OHSAS ۱۸۰۰۱: ۲۰۰۷ را گرفت.

انتهای پیام/۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها