امام جمعه اردکان:

در کار رسانه‌ای و خبرنگاری اخلاق و انصاف بسیار مهم است

حجت الاسلام شاکر گفت: در کار رسانه‌ای و خبرنگاری اخلاق و انصاف بسیار مهم است که برکات و نتایج مثبتی به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۸۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 02August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در نماز جمعه امروز اظهار داشت: راه حُسن عاقبت از دیدگاه قرآن، ایمان و عمل صالح است و شرط صالح بودن اعمال، اخلاص و داشتن نیت الهی است.

وی افزود: در کار رسانه‌ای و خبرنگاری اخلاق و انصاف بسیار مهم است که برکات و نتایج مثبتی به دنبال دارد.

حجت الاسلام شاکر ادامه داد: ما مسئولان، معصوم نیستیم و انتقاد سازنده در پیشبرد امور لازم است و باید در برابر انتقادات سازنده و درست شرح صدر داشته باشیم.

وی بیان داشت: با وجود ترور بزرگان ما، ناکامی‌ها و شکست‌های اسرائیل بیشتر شده، قدرتش ضعیف گشته و در برابر، جبهه مقاومت بسیار قوی‌تر شده است که دلیل واضح اش عملیات طوفان الاقصی بود که شکست تاریخی نظامی و اطلاعاتی و اقتصادی برای اسرائیل به ارمغان آورد.

خطیب جمعه اردکان اظهار کرد: بنابر سنت الهی و مسیر تاریخ بشر، خون شخصیت‌هایی، چون اسماعیل هنیه نابودی اسرائیل را نزدیک‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: خسارت شهادت اسماعیل هنیه در تهران، برای اسرائیل بیشتر از ایران و فلسطین و جبهه مقاومت است و این از حماقت اسرائیل است که متوجه آن نمی‌شود.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: جبهه مقاومت مرز نمی‌شناسد و همه آزادی خواهان در کشور‌های مختلف خونخواه مظلومان فلسطین هستند و خون شهدا وحدت و شور مبارزه را در جبهه مقاومت تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها