امام جمعه میامی:

اسرائیل طبق وعده صادق الهی و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، از بین خواهند رفت

حجت الاسلام «عزیزی»گفت: اسرائیل طبق وعده صادق الهی و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، از بین خواهند رفت و ملت ما تا آن روز نیز مرگ بر اسرائیل خواهند گفت، نابودی اسرائیل قطعی است.
کد خبر: ۶۸۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ - 02August 2024

اسرائیل طبق وعده صادق الهی و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، از بین خواهند رفتبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد عزیزی» امام جمعه میامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر ضمن اشاره به شهادت شهید هنیه، اظهار داشت: عملیات علیه سران حماس بعد از سفر نتانیاهو به آمریکا و دیدار با سران این کشور صورت گرفت که در جای خودش حائز اهمیت است.

وی افزود: اجرای سه حمله که تقریباً هم همزمان بود یکی در بیروت، دیگری در عراق و سومی در تهران نشان از آن دارد که همبستگی واضحی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا مردم ما این ترورها را به شدت محکوم می‌کند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مردم ما شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همواره فریاد می‌زنند، گفت: اسرائیل و آمریکا از طوفان الاقصی تا امروز تلاش دارند تا خطوط جنگ را به نفع خودشان عوض کنند اما کور خوانده‌اند و آنها می‌دانند که ایران قوی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند.

عزیزی با اشاره به وضعیت وخیم داخل رژیم صهیونیستی بیان کرد: در سه روز اخیر وزرای اسرائیل علیه همدیگر نامه به نتانیاهو نوشتند و شبه نظامیان اسرائیل با همراهی یکی از اعضای افراطی کنست وارد پایگاه نظامی شدند و لذا خودشان هم می‌دانند که وضعیت نابسامانی دارند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هر چند هفته‌ای یک بار به آن بخش‌هایی که از غزه قبلاً حمله کرده برای پاکسازی دوباره حمله می‌کند و این همان دور باطلی است که اسرائیل در مخمصه آن گرفتار شده و ادعای پیروزی صهیونیست‌ها را ابطال می‌سازد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه نابودی اسرائیل قطعی است، تاکید کرد:اسرائیل طبق وعده صادق الهی و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، از بین خواهند رفت و ملت ما تا آن روز نیز مرگ بر اسرائیل خواهند گفت.

عزیزی با بیان اینکه نتانیاهو و آمریکا باید بدانند که طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی کاری کردید که ایران دوباره در وعده صادق دوم سیلی محکم‌تری به صورت شما بزنند، گفت: این بار هم ایران اسرائیل را از کرده خودش پشیمان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسئله اصلی نه شلیک گلوله بلکه جرأت شلیک آن است و لذا اسرائیل جرأت کرده که به نقطه‌ای از کشور ایران حمله کند اما واضح است که باید پاسخ جدی به این جسارت داده شود، افزود: مطالبه مردم ایران هم ایستادن در برابر غاصبان اما پاسخ ایران باید معقول باشد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه در وعده صادق یک مشروعیت بین‌المللی برای پرتاب آن همه موشک تولید شده بود اینجا هم لازم است که بخش رسانه و دیپلماسی به درستی فعال شود، گفت: اضلاع گوناگون باید مورد بررسی قرار گرفته و سپس حمله‌ای در خور صورت گیرد.

عزیزی ادامه داد: تفاوتی که بین این پاسخ و وعده صادق اول وجود دارد این است که در حمله اول ایران موشک‌های بالستیک خودش را به رخ جهانیان کشید اما در وعده صادق دو به گونه‌ای به اسرائیل ضربه خواهیم زد که کسی نخواهد فهمید که چطور این امر صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها