امام جمعه دامغان

اسرائیل با شهادت رهبر سیاسی حماس جبهه مقاومت را در منطقه بین المللی قوی‌تر کرد

حجت الاسلام «رستمیان» گفت: اسرائیل با این جنایت به دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت بود، با شهادت رهبر سیاسی حماس قدرت حماس و جبهه مقاومت را در منطقه بین المللی قوی‌تر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ - 02August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد حسن رستمیان» امام جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شهادت «اسماعیل هنیه» به عنوان مهمان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک جنایت ناجوانمردانه بود

وی با بیان اینکه اسرائیل با این جنایت به دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت بود، افزود: با شهادت رهبر سیاسی حماس قدرت حماس و جبهه مقاومت را در منطقه بین المللی قوی‌تر کرد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی از ترور امثال شهید هنیه جلوگیری از حرکت روبه جلوی مقاومت است، گفت: با این اقدامات جبهه مقاومت روز به روز تقویت می‌شود

رستمیان از شهادت رهبر سیاسی حماس اسماعیل هنیه به عنوان خطای راهبردی اسرائیل و حامیان او یاد کرد و بیان داشت: تمام این خون‌ها به مقاومت بیشتر جبهه مقاومت منجر خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن سفر اربعین زائران حسینی از مردم و خیران نیک اندیش خواست با موکب‌های اربعین با کمک‌های خیرخواهانه خود همراهی و همکاری داشته باشند.

امام جمعه دامغان به هفته ملی مهارت اشاره و افزود: امروزه کسب مهارت از سوی نوجوانان و جوانان یک امر مهم و ضروری است که باید جدی گرفته شده و به آن توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها