پیام تسلیت سردار کارگر در پی عروج آسمانی «سرتیپ پاسدار محمد ربیعی»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، عروج آسمانی «سرتیپ پاسدار محمد ربیعی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 02August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی عروج آسمانی «سرتیپ پاسدار محمد ربیعی» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سردار کارگر در پی درگذشت «سرتیپ پاسدار محمد ربیعی»

در متن پیام سردار کارگر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی ربیعی

با درود و صلوات بر حضرت محمد وآل محمد (ص) و اهدا سلام.

با احترام عروج آسمانی سردار سرافراز سپاه اسلام «سرتیپ پاسدار محمد ربیعی» از فرماندهان و پیشکسوتان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، را به جنابعالی، خانواده مکرم و همرزمان وی تسلیت عرض می‌نمایم.

تلاش‌های ارزنده آن مجاهد رشید و دلاور در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی به ویژه رویارویی با دشمن بعثی در جنگ تحمیلی و تلاش‌های شبانه روزی در سپاه گیلان و کرج، قرارگاه نجف اشرف غرب کشور و دافوس سپاه و همچنین انتقال تجارب و آموزه‌های دفاعی به نسل جدید برای همیشه در حافظه مردمان این سرزمین به ویژه مدافعان انقلاب و میهن اسلامی زنده و در روز عقبی شایسته پاداش الهی خواهد بود.

از درگاه خداوند قادر متعال برای آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدش و برای جنابعالی و خانواده محترم و بازماندگان معزز آرامش و شکیبایی توام با ثبات قدم در مکتب امام خمینی (ره)، مسیر پرتلالو شهدا و خیمه ولایت فقیه مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها