امام جمعه بندرعباس:

ترور هنیه همبستگی جبهه مقاومت را بیشتر کرد

حجت الاسلام «عبادی زاده» گفت: ترور اسماعیل هنیه این چهره درخشان مبارزه با رژیم صهیونیستی، همبستگی جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم کودک کش را بیشتر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ - 02August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: او در حالی که برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهوری جدید کشورمان به ایران سفر کرده بود به شهادت رسید و این موضوع ، اوج جنایتکاری و نشان‌دهنده عمق دشمنی صهیونیست‌ها با ملت ایران و آرامش و امنیت کشور است.

ترور هنیه همبستگی جبهه مقاومت را بیشتر کرد

وی با بیان اینکه با شهادت ایشان وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر شد، افزود: جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم جعلی که بنیان آن بر پایه قتل، تجاوز و ترور بنا شده از پا نخواهند نشست و خون هنیه ها و حاج محسن ها این مسیر را پررهروتر خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس، هدف این ترور را تضعیف امنیت و ثبات کشور و نیز تلاش برای ضربه زدن به روحیه مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: سخنان ارزشمند سید حسن نصرالله مبنی بر این که رژیم صهیونیستی اکنون بخندد و شیرینی پخش کند، اما بداند به زودی ما شاهد گریه‌ها و نابودی آنان خواهیم بود، مفهوم رویکرد مقاومت را به خوبی نشان داد.

عبادی زاده تأکید کرد: شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و اکنون روح بلند شهید هنیه، یاریگر جبهه مقاومت خواهد بود و شهادت آنان سبب قوام جبهه مقاومت و تقویت آن شده و خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد امام محمد باقر علیه السلام و نقش ایشان در تداوم اندیشه عاشورایی، به ضرورت توجه آحاد جامعه نسبت به موضوع جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری اشاره و خاطرنشان کرد: آینده ایران به جوانی جمعیت آن وابسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها