امام جمعه بندرعباس:

ترور هنیه همبستگی جبهه مقاومت را بیشتر کرد

حجت الاسلام «عبادی زاده» گفت: ترور اسماعیل هنیه این چهره درخشان مبارزه با رژیم صهیونیستی، همبستگی جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم کودک کش را بیشتر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ - 02August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران و در حالی که او برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهوری جدید کشورمان به ایران سفر کرده بود، اوج جنایتکاری و نشان دهنده عمق دشمنی صهیونیست ها با ملت ایران و آرامش و امنیت کشور دانست.

وی با بیان اینکه با شهادت ایشان وحدت ملی در جبهه مقاومت بیشتر شد، افزود: جبهه مقاومت در مبارزه با این رژیم جعلی که بنیان آن بر پایه قتل، تجاوز و ترور بنا شده از پا نخواهند نشست و خون هنیه ها و حاج محسن ها این مسیر را پررهروتر خواهد کرد.

امام جمعه بندرعباس، هدف این ترور را تضعیف امنیت و ثبات کشور و نیز تلاش برای ضربه زدن به روحیه مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: سخنان ارزشمند سید حسن نصرالله مبنی بر این که رژیم صهیونیستی اکنون بخندد و شیرینی پخش کند، اما بداند به زودی ما شاهد گریه‌ها و نابودی آنان خواهیم بود، مفهوم رویکرد مقاومت را به خوبی نشان داد.

عبادی زاده تأکید کرد: شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و اکنون روح بلند شهید هنیه، یاریگر جبهه مقاومت خواهد بود و شهادت آنان سبب قوام جبهه مقاومت و تقویت آن شده و خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد امام محمد باقر علیه السلام و نقش ایشان در تداوم اندیشه عاشورایی، به ضرورت توجه آحاد جامعه نسبت به موضوع جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری اشاره و خاطرنشان کرد: آینده ایران به جوانی جمعیت آن وابسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها