امام جمعه ارومیه:

رژیم صهیونیستی منتظر خونخواهی شهید هنیه باشد

حجت الاسلام «قریشی» گفت: اگر جای دیگری هم از سران مقاومت به شهادت می‌رسید باز به خونخواهی برمی خاستیم، اما اینجا در مملکت ما مهمان را به شهادت رسانده اند خونخواه‌تر هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ - 02August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به شهادت رساندن اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ترور هنیه، برای مملکت و مردم ما سنگین و ناراحت کننده بود.

وی گفت: این ترور رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که در میدان نتوانسته قدرت خود را نشان دهد او در نوار باریکه غزه از مقابله با یک گروه شبه نظامی درمانده و اقدام به قتل عام زنان و کودکان کرده است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای اینکه از این مخمصه بیرون بیاید دست به جنایت و ترور می‌زند درحالی که طرف مقابل یک لشکر نیست بلکه یک گروه شبه نظامی است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی بیان کرد: امروز آمریکا و اروپا به حمایت و پشتیبانی از او می‌پردازند و این پشتیبانی نشانه ناتوانی و سرگردانی این رژیم جعلی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در مملکت ما مهمان ما را به شهادت رساندند بنابراین زمینه مجازات سخت، فراهم شده است.

وی ادامه داد: اگر جای دیگری هم از سران مقاومت به شهادت می‌رسید باز به خونخواهی برمی خاستیم، اما اینجا جاییکه در مملکت ما مهمان را به شهادت رسانده اند خونخواه‌تر هستیم.

امام جمعه ارومیه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت کامل برگزار شد و با هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری تلاش مردم به سرانجام رسید و پیروز انتخابات مردم بودند.

وی افزود: در انتخابات یکی پیروز می‌شود و دیگری نه، اما باید یکدلی و همراهی پس از آن حفظ و احساسات مردم کاملا کنترل شود.

وی اظهار داشت: رییس جمهوری در مراسم تحلیف با صلابت سخنرانی کرده و از جبهه مقاومت دفاع کردند که باید گفت سخنان رییس جمهور در برابر دشمنان مایه مباهات است.

امام جمعه ارومیه همچنین به المپیک پاریس اشاره کرد و افزود: غرب همواره برای تخریب نظام خانواده تلاش کرده و دراین المپیک، صحنه‌ها و نماد‌های مبتذل و مستهجن که برخی از آنها حتی به به ادیان توهین می‌کنند تاسف بار است و به عبارتی رفتار‌های که صورت می‌گیرد مبلغ حیوانیت محض است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به پیاده روی اربعین نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان ما میزبان زائران اربعین است امید است میزبانی شایسته‌ای از زائران اربعین حیسینی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها