خاطره‌ای خواندنی از آخرین دیدار امام‌جمعه پاوه با شهید «اسماعیل هنیه»

ماموستا «قادری» از خاطره‌ی آخرین دیدارش با شهید «اسماعیل هنیه» گفت: در این دیدار با آقای هنیه دست داده و روبوسی کردم و گفتم ما همیشه غمخوار شما هستیم.
کد خبر: ۶۸۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ - 03August 2024
خاطره‌ای خواندنی از آخرین دیدار امام‌جمعه پاوه با شهید «اسماعیل هنیه»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا «ملاقادر قادری» امام‌جمعه شهرستان پاوه امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از خاطره‌ی آخرین دیدارش با شهید اسماعیل هنیه گفت و اظهار داشت: در این دیدار با آقای هنیه دست داده و روبوسی کردم و گفتم ما همیشه غمخوار شما هستیم.
 
ماموستا قادری افزود: در مراسم تحلیف و تنفیذ منتخب ریاست‌جمهوری آقای مسعود پزشکیان مطالبی که در خدمت مقام رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان شد، امیدواری زیادی برای ملت ایران در امور اقتصادی، سیاسی (سیاست داخلی و خارجی) و بخصوص معیشت مردم به وجود آمد، ولی ۸ ساعت بعد از جلسه‌ی تحلیف، شاهد یک حادثه‌ی مهم و شهادت یک برادر صالح بودیم که خوشی ملت ایران را به حزن و اندوه و ناخوشی و صلوات‌ها و کف‌زدن‌ها را به آه و حسرت تبدیل کرد.

 وی افزود: بعد از مراسم تحلیف، آقای شهید هنیه و آقای نچیروان بارزانی در کنار هم نشسته بودند؛ نزد آنان رفتم. با آقای هنیه دست داده و روبوسی کردیم و گفتم ما همیشه غمخوار شما هستیم «یا أهلَ الصَّبرِ و الأیمانِ والعَقیدة و الأخلاصِ والإستِقامه» و گفتم من در مرز ایران خطیب جمعه هستم، در طول این ۱۰ ماه از جنگ غزه هر جمعه دعا کرده و گفته‌ام: «اللهُمَّ انصُر إخوانَنا فی فلسطسنَ و في غَزَّة واخذُل أعدائَنا و أعداهُم الإسرئیل و الأمریکا» خیلی خوشحال شد و بنده هم از این دیدار خیلی خوشحال شدم.
 
امام‌جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: قرآن کریم مردم غزه را به اینجا رسانده است که عروس و دختر و پسر آقای هنیه بر صفحه‌ی تلویزیون ظاهر می‌شوند و به دنیای اسلام درس صبر و استقامت می‌دهند؟!!
 
ماموستا قادری تصریح کرد: قرآن کریم مردم غزه را به اینجا رسانده است که عروس و دختر و پسر آقای هنیه بر صفحه‌ی تلویزیون ظاهر می‌شوند و به دنیای اسلام درس صبر و استقامت می‌دهند.
 
وی ادامه داد: چهارشنبه ۱۰ مردادماه، رأس ساعت ۲ نصف شب در حین انجام نماز شب و قرائت قرآن بودم که رژیم غاصب صهیونیست آقای هنیه را به شهادت رساند و ملت ایران و ملت‌های اسلامی را ناراحت و محزون کرد.
 
ماموستا قادری گفت: این عزیز ما شهید عقیده، قدس و دفاع از غزه است که ۴۵ سال مبارزه کرد و تاکنون ۶۰ نفر از اقوام و اعضای خانواده‌اش شهید شده‌اند و خودش هم به‌عنوان شصت و یکمین شهید به کاروان شهیدان غزه و خانواده‌اش پیوست.
 
وی در پایان مطرح کرد:شهادت این عزیز را به خانوادۀ عزیزش و همسر محترمش در قطر و فرزندان عزیزش در غزه و مقام معظم رهبری و ملت شریف فلسطین و ملت محترم ایران که دیروز از دانشگاه تهران تا میدان آزادی به مدت ۴ ساعت در گرمای تابستان جنازۀ این شهید بزرگوار را تشییع کردند، تسلیت عرض می‌کنم و تنها می‌گویم: «إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ».
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها